Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
När jag var i 17 årsåldern låg jag med en kompis pappa som var typ 40. Dumt som fasen men spännande var det...
Olämpligt är att jag är gift. Men om,om, om jag hade ett frikort skulle det vara en man som är 13 år äldre, bor i samma stad som mig, tränar på samma gym, går och handlar i samma mataffär som mig. Det som kanske är lite olämpligt är att vi är släkt på avstånd och vi har gift in oss i varandras släkten fram och tillbaka genom flera omgångar....Men han är så sexy.
Min kvinnliga gifta kollega?hon skickar väldigt tydliga signaler hon säger riktigt ekivoka saker och knäpper gärna upp någon extra knapp i blusen när hon kommer in på mitt kontor eller rättar till kjolen på sånt sätt att man ser kanten på stayupsen, böjer sig lite väl djupt ner ibland, sträcker sig gärna vid kaffeautomaten så att bysten snuddar mig. Jag är relativt nyskild men tvekar att stöta på en gift kvinna. Nu är det snart höstkonferens att antydningar om vad hon skulle önska händer blir tydligare och tydligare?..
Både min revisor, hennes man och hennes syster tänder mig. Det vore nog mycket olämpligt av mig att göra något men någon av dem.
Min vän, men det lär aldrig hända och den chansen har varit, och tur är väl det. Egentligen ville jag ha också allt tom.
Jag kan inte välja bara en (och den här tråden är för härlig så jag blir inspirerad att dela!)
1. Min bästa barndomsväns mamma. Hon hade (och har ännu) en lugnande röst, korpsvart hår och en fin rund rumpa. Hon såg alltid lite trött ut, men på ett väldigt moget och sexigt vis. Hon talade ofta om personer hon fann attraktiva men hon tog väl antagligen så lagom notis om lilla mig i ett sexuellt ljus. Jag sov ofta över hos kompisen i fråga och höll mer än lite utkik för henne när natten började falla på. Hon bar alltid nattlinne och det tyckte jag alltid var så gulligt, men jag önskade förstås se mer! Det blev mångt och mycket fantiserande om att smyga in i hennes rum och krypa ner i sängen, då oftast med handen i trosorna när kompisen somnat. Helt klart olämpligt, även om jag än gång berättade för killkompisen i fråga om hur jag kände inför hans mamma och han tog det väl (kanske som ett skämt, till och med!), men risken att han skulle bli tokig tar jag inte!
2. Min äldsta kusin. Hon är nästan dubbelt så gammal som mig, lite mullig och har en väldigt stor byst. Under hela min uppväxt har jag alltid fått intrycket att hon är dragen till mig fysiskt, även när jag vart alldeles för ung för att förstå hur sånt fungerar så kändes det som att hon var förtjust i mig även bortom en crush. Jag tvivlar inte på att en attraktion finns, och visst har jag både funderat och fantiserat om hur det skulle gå ifall jag tog upp det med henne mellan två par ögon (även idag, när hon har två barn och har vart gift i 15 år). Också total-olämpligt, vi är båda gifta, men fantasin kan ingen lägga beslag på!
Keep the posts coming, den här tråden får vi hålla igång!
I början av -90 talet Knullade jag med min bästa kompis mamma jag va 22-23 år o hon 45-50 år o Gift,hade sedan tidiga tonår alltid fantiserat om att få se henne naken,hon hade stora fina tuttar ock va ganska liten i kroppen o fin rumpa man kollade in henne i smyg o fantiserade som ung grabb,fick ett tillfälle som sagt när jag va 22-23 nån gång där, hennes man va inlagd på sjukhus emellanåt,och just vid detta tillfälle efter en krogkväll bara fick för mig att ringa o komma förbi på en fika dom va ofta uppe sent o festade lite på helgerna,fick då veta att hon va själv hemma den helgen o att hon va på väg att gå o lägga sig,men med lite tjat o övertalning så fick jag komma dit,o hon hade en påbörjad vinare på bordet som hon bjöd på,o ett par öl slank ner,sedan efter någon timmas prat om allt möjligt kul,så började vi kyssas i vardrummet för att sen hamna i ett kolsvatr sovrum,hon ville ha det mörkt,hon tyckte nog det va lite genant men vilken underbar natt vi hade ojoj va vi knullade....härligt minne o Väldigt lång story.hoppas det var någon som orka läsa hela.