Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Min granne. Kan inte sluta tänka på henne. Både som partner och ha sex med. Sjukt sexig och trevlig. Klart olämplig. Vi är bägge gifta.
När jag var 10 år och grannsystrarna som var 10 &12 år visade hur man hade sex och lärde mig. Efter de hade lärt mig hade vi en kurragömma-lek som gick ut på att den jag hittade skulle jag ha sex med först. Båda visade sig hela tiden med flit för de ville ha sex. Det jag verkligen försöker greppa idag är hur kunde de ens veta vad sex var och hur man hade det? Jag var lika gammal och förstod ingenting. Ju mer jag tänkt på detta i vuxen ålder desto mer märkligt blir allting.
En 15-årig tjej jag följer på TikTok. Så sjukt snygg och ser ut som 18. Min stora dröm sedan några månader tillbaka.
Äldste sonens kompis. Vi har inte setts på ett par år nu sedan sonen flyttade ut, men innan dess var han en flitig besökare. Jävlar, vilken goding. Han kom alltid och kramade om mig när han kom hit och det var inga mjuka kramar som men ger kompisens morsa utan rejäla björntag. Så om vi bara hade fått chansen.... men så klart inte lämpligt.
Min tjejkompis pappa som jag känner sedan ung. Klassiskt fälla kanske men samtidigt någon som jag vet av erfarenhet vill ha mig och jag blir därmed den förbjudna frukten....otroligt upphetsande
Min tjejkompis pappa som jag känner sedan ung. Klassiskt fälla kanske men samtidigt någon som jag vet av erfarenhet vill ha mig och jag blir därmed den förbjudna frukten....otroligt upphetsande
Min styvsyster?? hon pluggar på annan ort och är inte hemma ofta. Men när hon är det är hon verkligen min idealtjej. När jag skjutsar henne någonstans så brukar hon fånga min blick i backspegeln och hela jag blir alldeles darrig och tappar talförmågan. Många fantasier har det blivit men kommer aldrig agera på det.
Min frus äldre väninna hon är 72 parant och mycket sexig. Mycket sugen på äldre lite dominanta kvinnor.
Hade så gärna haft sex med pappan i min au pair familj.
Han var så snygg och flirtig.
Hade fint jobb med kostym och dom var relativt rika.
Han kunde le mot mig på ettspeciellt sätt och hålla kvar blicken vid mig eller bara fick lov att röra vid mig när han sträckte sig efter något.
Hade säkert kunnat fått till något där men jag var ung och oerfaren.
Men jag kan fortfarande fantisera då och då om hur han tar min oskuld.
Jag skäms mindre och mindre för min jämförelsevis rätt oskyldiga crush. Det här är en bra tråd!