• haddock2

Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?

Jag vill ha sex med svärmor  som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
  • Anonym (beat)

jag är 50+ och vill ligga med tjejer 19-20 år

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Flirtig nollnolla) skrev 2023-08-10 16:07:14 följande:

Min mammas sambo.
    Han är en riktig man, mogen, snygg, stark, vältränad, lugn och trygg, lite dominant, men mycket snäll och vänlig. Och han ser mig verkligen och lyssnar på mig på ett sätt som ingen jämngammal kille har gjort.
    Ok lite för gammal för mig kanske, 22 år äldre, men absolut inte för gammal för att jag ska fantisera om att ha sex med honom.

För några år sedan, när jag fortfarande bodde hemma om helgerna, så hörde jag honom och mamma många gånger på nätterna eller tidigt på morgonen när de hade sex och två olika gånger kunde jag spionera på dem och se en del. Det verkade helt underbart, min mamma var fullständigt i extas, och det var mycket upphetsande för mig att lyssna på dem, extremt upphetsande när jag tittade på dem, trots att jag var jätterädd för att bli avslöjad.
    Jag brukade smygtitta på honom ibland och såg honom naken flera gånger, i springan till badrummet, i uteduschen i hans sommarstuga, när han badade naken i sjön. Jag såg honom med stånd flera gånger (välutrustad) när han tvättade sig eller när jag smygtittade när han och mamma duschade tillsammans.
    Ljuden och de olika synerna har verkligen fastnat i mitt medvetande och ingen har någonsin gjort mig lika upphetsad.

Jag förstår ju att verkligheten kanske inte skulle vara lika fantastisk, men minnena och fantasierna ligger kvar och är starka, och har nog blivit ännu starkare med tiden.
    När jag tittar på killar märker jag att jag söker någon som liknar honom, men inga jämnåriga kan nog likna honom.

Visst.... Hur många går på detta?
  • Anonym (Hin håle)

Olämpligt och olämpligt men när jag var 39 år hade jsg under nästan ett år en kk som var 17 år, hon fyllde 18 under tiden vi träffades. 

• Anonym (wilma)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2023-10-09 15:17:43 följande:
    Du tror sånt inte händer kanske ? ......  Hah, du skulle bara ha vetat.

När jag va 16-17 år, fantaserade jag mycket om min tjejkompis nya unga styvpappa. Han va 11 år yngre än mamman, och ursexig.  
  • Anonym (beat)
    Anonym (wilma) skrev 2023-10-09 15:44:22 följande:
    Du tror sånt inte händer kanske ? ......  Hah, du skulle bara ha vetat.

När jag va 16-17 år, fantaserade jag mycket om min tjejkompis nya unga styvpappa. Han va 11 år yngre än mamman, och ursexig.  
    jag har en granne som är 17, kurvig och söt
  • Anonym (Suck)

När jag var gift hade vi en man som vi köpte tjänster av - för att nu inte avslöja förmycket om saker och ting, som jag tyckte var allmänt trevlig i alla de kontakter jag haft med honom.
    En kväll var vi bjudna på samma tillställning och vi trivdes i varandras sällskap och pratade och skrattade hela kvällen - dåvarande maken var med, men han har i princip aldrig bryt sig om mig när vi varit iväg på något...
    Kände väl där och då att om jag vore singel skulle jag velat ha sex med den mannen.
    Vi har träffats några få gånger i andra sammanhang och haft supertrevligt tillsammans då med.

När jag sedan skilde mig några år senare så fanns han så klart kvar i "fantasin" men i den vevan var han inte singel utan jag mötte honom i bland med en kvinna. 
    Hittade honom för inte så länge sedan på en dejtingsida och högg så klart snabbt som attan. Fick komma hem till honom en kväll- inget hände, och han var verkligen så där charmigt sexig i mina ögon som jag mindes honom. 
    Självklart körde han "har inte tid för en seriösrelations-kortet " varpå jag sa att bara sex är ok. Jag är inte intresserad av någon "sambo". Bara hör av dig när lusten faller på liksom.

Sedan tog det mycket skrivande och förklarande innan jag fick ur honom saker och ting, men det störde inte mig utan vi bokade faktiskt ren sexdejt. 
    Åkte hem till honom, hade bra sex, jag åkte sedan hem till mig och kände mig faktiskt mest tom inombords.

Trodde faktiskt att det skulle känts bättre med tanke på att jag fantiserat om att få ligga med honom i typ 10 år eller mer. Inte så att sexet var dåligt för det var det inte alls utan jag hade nog förväntat mig en mer upprymd känsla över "erövringen" efteråt.
    Så efter att ha levt ut den fantasin har jag väl direkt ingen ny person som jag suktar efter på det viset.
    Men det dyker kanske upp med tiden.

• Anonym (Havremoppe)
    Anonym (Suck) skrev 2023-10-09 15:46:57 följande:

När jag var gift hade vi en man som vi köpte tjänster av - för att nu inte avslöja förmycket om saker och ting, som jag tyckte var allmänt trevlig i alla de kontakter jag haft med honom.
    En kväll var vi bjudna på samma tillställning och vi trivdes i varandras sällskap och pratade och skrattade hela kvällen - dåvarande maken var med, men han har i princip aldrig bryt sig om mig när vi varit iväg på något...
    Kände väl där och då att om jag vore singel skulle jag velat ha sex med den mannen.
    Vi har träffats några få gånger i andra sammanhang och haft supertrevligt tillsammans då med.

När jag sedan skilde mig några år senare så fanns han så klart kvar i "fantasin" men i den vevan var han inte singel utan jag mötte honom i bland med en kvinna. 
    Hittade honom för inte så länge sedan på en dejtingsida och högg så klart snabbt som attan. Fick komma hem till honom en kväll- inget hände, och han var verkligen så där charmigt sexig i mina ögon som jag mindes honom. 
    Självklart körde han "har inte tid för en seriösrelations-kortet " varpå jag sa att bara sex är ok. Jag är inte intresserad av någon "sambo". Bara hör av dig när lusten faller på liksom.

Sedan tog det mycket skrivande och förklarande innan jag fick ur honom saker och ting, men det störde inte mig utan vi bokade faktiskt ren sexdejt. 
    Åkte hem till honom, hade bra sex, jag åkte sedan hem till mig och kände mig faktiskt mest tom inombords.

Trodde faktiskt att det skulle känts bättre med tanke på att jag fantiserat om att få ligga med honom i typ 10 år eller mer. Inte så att sexet var dåligt för det var det inte alls utan jag hade nog förväntat mig en mer upprymd känsla över "erövringen" efteråt.
    Så efter att ha levt ut den fantasin har jag väl direkt ingen ny person som jag suktar efter på det viset.
    Men det dyker kanske upp med tiden.

Jag kan absolut relatera till det sista du skrev, hade observerat en tjej inom den genren/hobbyn som jag höll på med på den tiden. Hon var väl känd i Sverige, såg bra ut, blond, kurvig, fasta fina bröstet och ett enormt flörtigt utseende. 

När jag märkte att hon var intresserad av mig då vi träffades på en tillställning så tog jag tillfället i akt, precis som du säger så kände jag mig tom efter att vi hade haft sex. Det var inte alls som jag hade fantiserat om. Efteråt kände jag mig nästan dum som gått och fantiserat så mycket om henne som egentligen inte var någonting. 

Jämfört då med ett ex bästa kompis som jag inte alls hade sett på det viset. Hon var betydligt äldre än mig, mammakropp efter barn, säckiga kläder som inte visade något extra. Sen umgicks vi alla tre och min dåvarande var trött och skulle gå upp tidigt men sa åt oss att sitta kvar och ha trevligt. 
    Tjejkompisen förförde mig i soffan och vi började hångla, det blev väldigt intensivt och vi hamnade med en duns på golvet. Tjejen kom ut och undrade vad fasen vi höll på med, huset vi bodde i då var utformat så att sovrummen låg i olika delar av huset långt ifrån varandra.

Hon gick då och la sig i sovrummet längst bort, jag och hennes kompis kunde inte låta bli varandra utan dök på varandra igen. Kläderna åkte av och trots hennes kropp som jag normalt sett inte tänder på så blev jag fruktansvärt kåt, vi hamnade i sovrummet där hon sög mig hård för att sedan gränsla mig så jag kom åt att slicka henne samtidigt.

Hon kom av behandlingen innan hon vände sig om och gränslande min kuk, efter att hon hade ridit en stund så ville jag ta henne bakifrån. 

Hon kastade sig snabbt upp och vände rumpan mot mig, tog henne hårt bakifrån, blev djuriskt på något vis, hon skrek och jag stönade (har knappt gjort det tidigare) och vi hade helt glömt bort tjejen som låg och sov.

Det trodde jag aldrig när jag såg henne första gången att vi skulle ha sånt magiskt sex. Uh jag saknar henne! 
  • Anonym (Flirtig nollnolla)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2023-10-09 15:17:43 följande:
    Ingen behöver "gå på detta".
    Du behöver inte tro på det, läsa eller kommentera, om du inte vill.
    Det är ditt eget val.

Men du väl åtminstone visa lite respekt för TS och tråden. 

Du påstår att du är en erfaren man?
    Då kan du välja att försöka vara lite seriös när du citerar och kommenterar mitt inlägg.
    Tex kan du beskriva vad i min berättelse du tycker inte stämmer, vad skulle enligt dina erfarenheter inte vara trovärdigt?
    Eller är det något annat du hänger upp dig på?

Om du skulle välja att skriva seriöst i tråden, och fråga eller påpeka något i mitt inlägg som du citerar, så skulle jag försöka svara.

Jag vet vad jag har upplevt och jag vet vilka känslor jag har.
    Du vet vare sig det ena eller det andra.
    Men om du var det minsta seriös så skulle du kunna ta reda på mer, och kanske klarlägga för dig och för tråden om jag ljuger eller talar sanning.
  • Anonym (Pentti Varg)
    Anonym (Flirtig nollnolla) skrev 2023-10-11 15:31:56 följande:
    Ingen behöver "gå på detta".
    Du behöver inte tro på det, läsa eller kommentera, om du inte vill.
    Det är ditt eget val.

Men du väl åtminstone visa lite respekt för TS och tråden. 

Du påstår att du är en erfaren man?
    Då kan du välja att försöka vara lite seriös när du citerar och kommenterar mitt inlägg.
    Tex kan du beskriva vad i min berättelse du tycker inte stämmer, vad skulle enligt dina erfarenheter inte vara trovärdigt?
    Eller är det något annat du hänger upp dig på?

Om du skulle välja att skriva seriöst i tråden, och fråga eller påpeka något i mitt inlägg som du citerar, så skulle jag försöka svara.

Jag vet vad jag har upplevt och jag vet vilka känslor jag har.
    Du vet vare sig det ena eller det andra.
    Men om du var det minsta seriös så skulle du kunna ta reda på mer, och kanske klarlägga för dig och för tråden om jag ljuger eller talar sanning.
    Och allra helst helt enkelt svara på TS fråga. Det är tyvärr alltför vanligt att de som kommenterar har en helt egen agenda, eller ägnar sig åt att dissa, håna eller misstänkliggöra TS.
  • Hurraa

Min flickväns mamma. Hon blev mycket närgången när hon en gång fått i sig mkt sprit, smekte mig mellan benen på soffan lite lätt.

Ett par veckor senare så skulle min flickvän bort över helgen med laget.
    Åkte dit och plingade på.
    Hon öppnar dörren, bjuder in mig och undrar vad det är frågan om.
    Sa att jag behövde sova över för att jag bråkat med pappa.

Vi sätter oss och börjar prata i soffan hon tar fram vinet och resten får talar för dig själv.
    Vi hade sex i flera timmar fram till morgonen.
    Hon njöt och tjöt över hur pass välutrustad jag är och stöna det ut flera gånger.

Då hade jag precis fyllt 18 år och hon var runt 55 och singel.
    Det var enda gången vi hade sex.
    Fick senare reda på att dottern varit otrogen så då tog det slut mellan oss.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Sugen kille)

Definitivt min kusin. Så sugen på henne med hennes stora bröst och kåta uppsyn. Vet hon är kåt av sig men tror ju tyvärr inte hon är sugen på sin kusin🙂

• Anonym (Pentti Varg)
    Hurraa skrev 2023-11-05 08:04:43 följande:

Min flickväns mamma. Hon blev mycket närgången när hon en gång fått i sig mkt sprit, smekte mig mellan benen på soffan lite lätt.

Ett par veckor senare så skulle min flickvän bort över helgen med laget.
    Åkte dit och plingade på.
    Hon öppnar dörren, bjuder in mig och undrar vad det är frågan om.
    Sa att jag behövde sova över för att jag bråkat med pappa.

Vi sätter oss och börjar prata i soffan hon tar fram vinet och resten får talar för dig själv.
    Vi hade sex i flera timmar fram till morgonen.
    Hon njöt och tjöt över hur pass välutrustad jag är och stöna det ut flera gånger.

Då hade jag precis fyllt 18 år och hon var runt 55 och singel.
    Det var enda gången vi hade sex.
    Fick senare reda på att dottern varit otrogen så då tog det slut mellan oss.

Du låg med flickvännens mamma, men gjorde slut för att flickvännen var otrogen? Vilken härlig självinsikt...
  • Anonym (kåt)

min förre detta svärmor . vill knulla henne slicka henne gör mej så kåt än när vi var ihop var jag och bytte panel på hennes hus skulle  jag hämta en handduk då hittade jag hennes dildos mm fan jag fick fick runka 7 ggr hos henne då . 

• Anonym (wilma)
    Anonym (kåt) skrev 2023-11-11 16:49:10 följande:

min förre detta svärmor . vill knulla henne slicka henne gör mej så kåt än när vi var ihop var jag och bytte panel på hennes hus skulle  jag hämta en handduk då hittade jag hennes dildos mm fan jag fick fick runka 7 ggr hos henne då . 

Väl....  hehe. Jag skulle väl inte ha klarat att säga nej till min systers svärson efter ett vinglas eller två  tror jag
  • Anonym (q)

Skulle aldrig belöna en olämplig person med sex. 

• Anonym (Frun)

Ja, i andras ögon började ju min och makens relation på ett olämpligt sätt då han dejtade/bodde hos min mamma. Men vi har hållit ihop i nästan 20 år nu, så det blev bra.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?