Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
I början av -90 talet Knullade jag med min bästa kompis mamma jag va 22-23 år o hon 45-50 år o Gift,hade sedan tidiga tonår alltid fantiserat om att få se henne naken,hon hade stora fina tuttar ock va ganska liten i kroppen o fin rumpa man kollade in henne i smyg o fantiserade som ung grabb,fick ett tillfälle som sagt när jag va 22-23 nån gång där, hennes man va inlagd på sjukhus emellanåt,och just vid detta tillfälle efter en krogkväll bara fick för mig att ringa o komma förbi på en fika dom va ofta uppe sent o festade lite på helgerna,fick då veta att hon va själv hemma den helgen o att hon va på väg att gå o lägga sig,men med lite tjat o övertalning så fick jag komma dit,o hon hade en påbörjad vinare på bordet som hon bjöd på,o ett par öl slank ner,sedan efter någon timmas prat om allt möjligt kul,så började vi kyssas i vardrummet för att sen hamna i ett kolsvatr sovrum,hon ville ha det mörkt,hon tyckte nog det va lite genant men vilken underbar natt vi hade ojoj va vi knullade....härligt minne o Väldigt lång story.hoppas det var någon som orka läsa hela.