Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Jag vill inte ha sex med någon olämplig.
Vad menas med olämplig i sammanhanget?
Ett ex,,,,han krossade mig o hans beteende mot mig va vidrigt, men sexlivet, suck, de sexlivet vi hade...obeskrivligt vilt o härligt på alla sätt o vis.
Jag går hjulbent av bara minnena o min kropp gnyr efter honom.
Mina barns mor. Vi skildes för över 20 år sedan och just mot slutet blev sexet så bra som det aldrig varit tidigare, men det var inget att bygga vidare på eftersom en massa annat var så dåligt och många broar brända. Sen har jag varit gift igen och skild på nytt. När jag var singel ett tag så träffades vi några gånger och jag kände verkligen suget. Men jag är glad att jag inte föll för frestelsen eftersom jag ju inte vill ha henne. Och det skulle ha gett henne förhoppningar som jag inte vill ge henne, så det hade verklige varit olämpligt. Men frestad var jag! Nu är jag i ett annat förhållande och fönstret är stängt igen, tack och lov!
Ett ex,,,,han krossade mig o hans beteende mot mig va vidrigt, men sexlivet, suck, de sexlivet vi hade...obeskrivligt vilt o härligt på alla sätt o vis.
Jag går hjulbent av bara minnena o min kropp gnyr efter honom.
Min vän
Min far :/
Min partners syster eller mamma.
Med min BFFs pappa. Fast inte bara sex utan att det blir vi. Har alltid haft honom som ett slags mall för hur jag vill en man skall vara, hur jag vill en pappa skall vara osv. Usch det där är lite stört :(
Växte upp utan egen pappa så det är nog därför jag kan sexualisera honom samtidigt som han är en slags fadersfigur. Jag önskar jag hade en sån pappa men det hade jag inte men jag kan ju ha en sådan pappa som man eller nåt stört :)