Inlägg från: Anonym (BFFs pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BFFs pappa)

Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?

Med min BFFs pappa. Fast inte bara sex utan att det blir vi. Har alltid haft honom som ett slags mall för hur jag vill en man skall vara, hur jag vill en pappa skall vara osv. Usch det där är lite stört :(

Växte upp utan egen pappa så det är nog därför jag kan sexualisera honom samtidigt som han är en slags fadersfigur. Jag önskar jag hade en sån pappa men det hade jag inte men jag kan ju ha en sådan pappa som man eller nåt stört :)

• Anonym (BFFs pappa)

Här har det styvpappor och systrar :D Trevligt att läsa på sätt och vis då blir jag mindre störd relativt och kan skämmas lite mindre.

• Anonym (BFFs pappa)
    wifey33 skrev 2023-08-11 23:53:49 följande:

Min tjejkompis pappa som jag känner sedan ung. Klassiskt fälla kanske men samtidigt någon som jag vet av erfarenhet vill ha migSkrattande och jag blir därmed den förbjudna frukten....otroligt upphetsande

Liknande mig då :) Men det har aldrig hänt något tyvärr. Har försökt lite smått en gång. Då var jag 16år jag och min kompis (hans dotter) var väldigt berusade och han skulle hämta och skjutsa oss från en fest. Han var ganska så arg på oss för att vi var berusade och vi skrattade och flamsade när han började förmana. Då försökte jag pussa honom men han backade och sa "Vad fan? Sätt er i bilen och håll tyst" så det gick inget vidare. Han skvallrade till min mamma med, inte om pussen men om fyllan.
  • Anonym (BFFs pappa)

Jag skäms mindre och mindre för min jämförelsevis rätt oskyldiga crush. Det här är en bra tråd! 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?