-
Jag hejjar på er, lystna mammor, och hoppas att det blir toppen! <3Anonym (wilma) skrev 2023-08-12 16:47:44 följande:Just samma sak här. 23 år, och precis avslutat värvningen som befäl i forsvarsmakten. Vältränad och snygg som aldrig för, Riktig så sexig och mandig blivit. Har märkt hans blickar nu och då, har försökt "besvara" dom. Väntar nu bara på ätta chansen. Högst olämpligt, men tändande som f..
-
Jag kan inte välja bara en (och den här tråden är för härlig så jag blir inspirerad att dela!)
1. Min bästa barndomsväns mamma. Hon hade (och har ännu) en lugnande röst, korpsvart hår och en fin rund rumpa. Hon såg alltid lite trött ut, men på ett väldigt moget och sexigt vis. Hon talade ofta om personer hon fann attraktiva men hon tog väl antagligen så lagom notis om lilla mig i ett sexuellt ljus. Jag sov ofta över hos kompisen i fråga och höll mer än lite utkik för henne när natten började falla på. Hon bar alltid nattlinne och det tyckte jag alltid var så gulligt, men jag önskade förstås se mer! Det blev mångt och mycket fantiserande om att smyga in i hennes rum och krypa ner i sängen, då oftast med handen i trosorna när kompisen somnat. Helt klart olämpligt, även om jag än gång berättade för killkompisen i fråga om hur jag kände inför hans mamma och han tog det väl (kanske som ett skämt, till och med!), men risken att han skulle bli tokig tar jag inte!
2. Min äldsta kusin. Hon är nästan dubbelt så gammal som mig, lite mullig och har en väldigt stor byst. Under hela min uppväxt har jag alltid fått intrycket att hon är dragen till mig fysiskt, även när jag vart alldeles för ung för att förstå hur sånt fungerar så kändes det som att hon var förtjust i mig även bortom en crush. Jag tvivlar inte på att en attraktion finns, och visst har jag både funderat och fantiserat om hur det skulle gå ifall jag tog upp det med henne mellan två par ögon (även idag, när hon har två barn och har vart gift i 15 år). Också total-olämpligt, vi är båda gifta, men fantasin kan ingen lägga beslag på!
Keep the posts coming, den här tråden får vi hålla igång! -
Wow, nu vill jag fråga massor!Motherinlaw skrev 2023-09-02 21:16:49 följande:
Svärmor är en ständigt återkommande fantasi, hon är ingen modell men ser ändå helt okej ut för sin ålder.
Vi har varit hos dom och badat badtunna, svärmor blev onykter och tog av sig sin bikini i samband med att hon blev allt mer onykter. Jag kunde inte sluta att titta på hennes fasta bröst och välskapta rumpa, ibland undrade jag om hon visade upp sig för mig.
När jag gick upp för att gå på toaletten så låg hennes underkläder där, jag var så jävla kåt att jag var tvungen att runka innan jag gick ut igen.
Min sambo var tvungen att åka iväg ett ärende vilket lämnade mig och min svärmor/far kvar. Trodde att han skulle tröttna och gå in, tyvärr gjorde han aldrig det. Kanske lika bra det för jag hade fått för att försöka mig på att förföra henne. Tror vi hade knullat ihjäl varandra.
Hur gammal är hon, när blev du först attraherad till henne och vad var det som först antände den åtrån? Och hur är hennes kroppsform?