EnAnonumius skrev 2023-08-21 03:41:07 följande:
Har knappast överskattat mig själv..
Är det en nästa direkt lögn du skall komma med?
Om du känner till detta om "Lika för båda föräldrarna".. Varför sitter du och lipar och slänger på offerkofta på mannen (pappan) och skriven ENBART "tvingande för pappan"?
Dine EGNA ord från inlägg #4449, med citat box:
Anonym (hej) skrev 2023-08-21 00:29:49 följande:
Nej, du har fel. De åtgärder som har använts är tvingande. Idag finns det tre tvingande pappamånader och flera vill höja det till sex tvingande pappamånader.
(slut citat)
Om du "vet" (som du hävdar att du gör) så hade du skrivit "tre tvingande månader för respektive förleder". Så enkelt är
det.VA?
Håll isär över vem som skriver vad i framtiden.
Jag vägrar att stå till svars för vad ANDRA har skrivit om ditt förslag om dejtingapparna då jag har inte skrivit ett endaste ljud om det alls i mina poster i denna tråden om vad jag tycker om ditt förslag.
Det kan du fan dubbelkolla själv genom att klicka på "visa endast" bredvid mitt nick så får du enbart fram mina poster i tråden så kan du se det själv.
Jag lipar ingenting. Det är andra som lipar över mitt förslag om kvoterade dejtingappar som innebär att alla som använder dem får ta del av utbudet. Detta är tydligen ett fruktansvärt kvinnoförnedrande misogynt förslag, men ingen har hittills lyckats förklara varför.
Det enda jag gör är att visa på jämförelser med andra system som föräldraförsäkringen för att förklara att det inte är ett dugg konstigt.