• nihka

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:36:39 följande:
    På vilket sätt strider reglering av dejting mot demokratin? Massor av andra saker i samhället är reglerade av demokratin genom beslut av folkvalda. Jag förstår inte varför dejtingen skulle ha en särställning.

Ja, vi bor i ett jämställt land men dejtingen är faktiskt inte jämställd. Det är en blank fläck för jämställdheten.
    Om tillräckligt många människor med en fucked up syn på mänskliga relationer vill att dejting ska regleras av staten skulle det vara ett majoritetsbeslut, men det skulle strida mot demokratiska principer och mänskliga rättigheter om man skapar en diktatoriskt statligt styrd dejtingmarknad.

Ingen diktator ska sitta och bestämma/programmera in vem som ska synas och inte synas för den som vill träffa någon.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:59:08 följande:
    Och nu bryter du emot din regel att man måste förtjäna sex. 
    Jo, man förtjänar det man skaffar sig själv, men du vill inte skaffa själv. Du vill serveras och det förtjänar man inte.
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:59:08 följande:
    Och nu bryter du emot din regel att man måste förtjäna sex. 
    Ville du ha henne eller inte?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:58:25 följande:
    Du är otrevlig och cyniskt. 
    Skulle du tycka det är okej om jag sa att kvinnor med smärtor i slidan inte förtjänar sex. 
    Skulle du tycka att det är OK om jag sa att orsaken att du inte får knulla är att du har någon sjukdom som stöter bort kvinnor?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:11:41 följande:
    Du vill inte alls att jag ska ha ett alternativ utan du använder det enbart som en förevändning 
    Vad säger du om staten tilldelar dig en autistisk kvinna som inte klarar av att knyta relationsband på grund av en sjukdom hon har som stöter bort män  och som därför ingen vill knulla, har en fucked up syn på män, svarar 10 gånger på varje sak du säger, skriver som en kratta och som lever och ser ut ungefär som du gör?

Ville du ha henne eller inte och ska jag svara på ditt inlägg åtta gånger till?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:14:00 följande:
    Du får svara på min fråga först. 
    Ont i slidan är ett medicinskt problem. Har du något medicinskt problem?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:16:43 följande:
    Du snackar om empati men det har du "glömt" bort nu helt plötsligt 
    Om kvinnor som har ont i slidan får hjälp från sjukvården är det för att man adresserar ett medicinskt problem. Har du något medicinskt problem som hindrar dig från att ha sex? Eller föda barn eller gå upprätt?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:25:52 följande:
    Om det finns undantag enligt dig, varför sa du det inte ibörjan?
    Du skrev att man inte förtjänar sex om man är utan det. 
    Jag har sagt samma sak hela tiden.

• nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:19:54 följande:
    Jag skulle kunna säga att någon inte förtjänar sex pågrund av det. 
    Eller för vilken annan orsak som helst. 
    Men det skulle ju vara otrevligt
    Inte alls. Alla måste göra vad de kan för att reda ut/förbättra sin situation och inte bara gnälla om att det är orättvist. Kvinnan måste söka hjälp för sina problem. Har du några medicinska besvär som hindrar dig från att ha sex?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 13:27:07 följande:
    Det blir naturligt att personer med dåligt sexliv oftare skulle välja den här kvinnan än män med ett sexliv. 
    Jag frågade inte om du skulle välja henne. Jag frågade om du ville ha henne om du får henne tilldelad?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?