Anonym (hej) skrev 2023-08-03 21:05:51 följande:
Du kräver att han ska ta ställning mot mig och svara kritiskt på mina inlägg istället för på dina inlägg. Du har redan flera andra som håller med dig. Måste alla i tråden göra det för att du ska bli nöjd?
Alldeles nyss skrev du att jag borde söka hjälp för att jag har fel åsikter enligt ditt synsätt. I Sovjetunionen kunde man hamna på mentalsjukhus för att man hade åsikter som gick emot regimen. Är det vad du strävar efter?
Du påstår även att jag är en fascist för att du inte gillar vad jag tycker. Vet du vad berlinmuren kallades för i östblocket? En antifascistisk skyddsvall. Ditt synsätt på omgivningen är totalitärt och icke-pluralistiskt. Se dig själv i spegeln och fundera på vad det är du sysslar med.
Tror du inte att någon kan prata med dig utan att ta ställning emot dig? Räknar du typ lagmedlemmar och tycker att alla ska ha lika många i sitt lag?
Nu är det inte Cloffe eller Palle du ska charma för att få ligga utan kvinnor så du behöver inte bilda "lag" med någon av dem, fast med dina åsikter kommer du inte att charma några kvinnor, eller hur tycker du att det har gått så här långt i livet?