Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-17 15:43:45 följande:
    Som jag också har sagt tidigare kommer inte Incels att totalt att elimineras om antal män minskar, däremot blir det en jämnare balans. 

När det gäller U.K. I åldersgruppen 0-64 år finns en relativt stark övervikt av män. Det kan förklara att det finns många Incels där. 
    Du har rätt i att finns fler kvinnliga pensionärer i U.K (som i de flesta länder)
    Källa: Wikipedia
    Jasså jämnare balans? så dessa män kan ratas av fler kvinnor menar du? För det är så det kommer bli.

så vad gör du för dessa incels? Mer än försöker sälja in en rosaskimrande lögn till dessa män som inte vill ta ansvar för sitt liv?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-17 15:43:45 följande:
    Som jag också har sagt tidigare kommer inte Incels att totalt att elimineras om antal män minskar, däremot blir det en jämnare balans. 

När det gäller U.K. I åldersgruppen 0-64 år finns en relativt stark övervikt av män. Det kan förklara att det finns många Incels där. 
    Du har rätt i att finns fler kvinnliga pensionärer i U.K (som i de flesta länder)
    Källa: Wikipedia
    Och är du för jämställdhet? Vad är jämställdhet för dig? Samma utfall för alla, eller att alla ska ha samma rättigheter?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-17 18:30:15 följande:
    Och vad är din källa på att det handlar bara om att man inte vill anstränga sig men har den möjligheten att göra det?
    Vill är inte samma sak som att man kan göra det. 
    Om någon inte kan anstränga sig som många andra så finns inte ett val. 
    Var är det du inte kan göra som andra män kan? Kan du inte läsa böcker? Du verkar kunna läsa på forum. Gå en utbildning. finns massa kurser om jämställdhet, psykologi, kriminologi, historia, evolution etc som säkert skulle hjälpa öppna sinnet, och vem vet, du kanske lyckas få kontakt med en kurskamrat.

men märkligt att så många andra män kan göra mycket, och vissa inte kan göra något. Vad är det för samband på alla män som är inte är kapabla till förändring tror du?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 21:42:55 följande:
    Jag skulle kunna presentera några lösningar på bostadsbristen också, men jag lovar att du skulle gå i taket över dem också. För de skulle hota värderingen på befintliga fastigheter och det skulle du som säkert redan har bolån aldrig gå med på.

Allt handlar om att du redan sitter på en bra position och inte är beredd att ge upp någonting för att underlätta för de som har det svårare. Precis som med incels. Då är det lätt att tycka synd om ungdomar och prata om klassamhället. Det är den nya medelklassvänstern. Ha en medkännande attityd utåt, men gör ingenting och skydda hög och medelinkomsttagares intressen till varje pris.
    din verklighetsuppfattning är skrämmande. hur vet du att jag inte har en medkännande attityd? bara för att jag inte kunde bry mig mindre om de som är otacksamma och som inte kan ta ansvar för sitt eget liv? varför lyckas så många men inte du/ni incels?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 22:10:13 följande:
    Männen blir i vart fall färre. Det går inte att ifrågasätta.

Varför fanns det inte lika många incels för 20 år sen? Varför har sexlösheten bland män 18-30 ökat? Vad är din förklaring?
    Hur blir männen färre för att apparna avvecklas? Tror du att alla populära män kommer gå och gräva en grav att lägga sig i för att de inte kan ha en app? dessa män kommer bara skratta åt idiotin, och fortsätta ragga på gymmet, i mataffären, på bussen, på aw etc.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 22:07:42 följande:
    Det är din åsikt, men du kan inte hävda att det är odemokratiskt att ha synpunkter på det. Demokratin har inget med synen på sex att göra.
    Det är odemokratiskt att styra människor. eller tycker du det är demokratiskt om vi istället enas om att låsa in alla incels? Vi kan ha omröstning om det här i tråden, om majoriteten säger ja måste det ju vara demokratiskt framröstat. Eller är det inte lika kul?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 21:48:08 följande:
    Kvinnor förväntar sig med all rätt att ha samma möjligheter som män. Jag vill att män inte ska hållas tillbaka på andra områden, men det är tydligen omöjligt. Det är inte konstigt att man undrar varför.
    Vidareutveckla? På vilket sätt hålls män tillbaka som grupp? Och män/kvinnor ska bara hållas tillbaka inom sex och relationer? men i alla andra områden ska vi ha friheter menar du? undra varför. sex och relationer är det mest intima vi har, men SJÄLVKLART ska farbror staten ta vår intimitet från oss så även kalle palle roffe leffe och övriga incele med får knulla lite.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 22:34:18 följande:
    Jag tror inte att de kommer ragga på mataffären eller på bussen. Däremot kanske fler relationer skulle inledas på jobbet som i ditt fall och det skulle antagligen vara mer seriösa relationer som vara längre.
    Så du tror att dessa män kommer bli så förkrossade av att apparna avvecklas att de slutar ragga? Och som en magisk ande som gjort sitt så blir alla incels trevliga, charmiga OCH goda värderingar och människosyn, och de ensamma männen som är exempelvis blyga vågar helt plötsligt  prata med någon på lunchrasten? märk väl skillnad på incel och ensam man
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 22:45:55 följande:
    Samma personer som skriver det kan åtminstone tänka sig att inleda relationer med män utan tidigare erfarenhet av relationer, vilket i ärlighetens namn inte skiljer sig så mycket från incels.
    för att vi sätter inte etikett så som du tror. min sambo hade jag inte bilden *ensam man* i huvudet, och det lös ingen sådan lampa i pannan som du kanske tror.

han var med på aw, satt tyst och hummade med. Efter några öl började vi prata musik, vi hade samma musiksmak. Kul. Sen sågs vi en annan aw, han var återigen tyst, och avvaktande. Inte otrevlig men svår at börja prata med. ett par öl senare pratade vi spelningar vi sett live, och vilka vi hade som dröm att se. Så här fortsatte det ett par aw tills han tog modet att fråga om en dejt. Innan det så var han bara en blyg, men trevlig man med samma musiksmak. hade han varit otrevlig, varit misogyn, sagt olämpliga saker, kollat olämpligt så hade jag aldrig fortsatt prata musik med han. men det är väl här det blir för avancerat för incels att förstå?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?