Är incel något man förtjänar att vara?
varför tror du att så många män blir bortvalda? Är det kräsna kvinnor eller beror det på populära *alpha-män*?
Det är nu jag passar på att påminna om att även folk som inte har alla hästar hemma och med diverse kognitiva problem, får lov att finnas på forum.
Nej, staten skall inte hjälpa män att få sex, däremot är det en rimlig begäran att staten erkänner problemet mansöverskottet och agerar för att minska överskottet på män.
Staten hade då isf verkat för jämställdhet i form av en jämnare könsfördelning mellan kvinnor och män i Sverige.
Jag anser att det är viktigt att staten verkar för jämställdhet mellan kvinnor och män.
Är du intresserad av en sådan jämställdhet?
"Bästa TS, du frågar vad skillnaden är. Låt mig ge ett exempel
Vi feminister tycker faktiskt att det jätteviktigt att svenska bolagsstyrelser har en jämn könsfördelning. I varje bolagsstyrelse skall det finnas lika många kvinnor som män. I detta fallet måste vi ju styra mot jämställda Styrelse-relationer, eller hur? Nu visade det sig också vara fullt möjligt att lagstifta om detta! Hurra!
I Sverige finns visserligen 10 miljoner människor men att det finns en jämn könsfördelning mellan antalet män och kvinnor i samhälle (och därmed också på dejtingappar) som helhet, det är inte så viktigt.
För det är ju en Helt annan sak, det vore ju Helt omöjligt att reglera balansen, hur skall detta gå till?
(Plus att skulle ju missgynna oss kvinnor, Hihihi)
Nä, jag lovar dig, TS. Vi svenska feminister är ju inte alls egoistiska, vi är konsekventa och vi bryr oss jättemycket om jämställdhet mellan män och kvinnor."