BIM Augusti 2023
Kommer nog testa i morgon på äl+10, för kan inte hålla mig eller sluta tänka på det. Är då på bim-3... varför plågar man sig så. 😆 😆
Kommer nog testa i morgon på äl+10, för kan inte hålla mig eller sluta tänka på det. Är då på bim-3... varför plågar man sig så. 😆 😆
ÄL+11 idag och mensen har inte dykt upp än. Brukar alltid få mens ÄL+9 eller ÄL+10 så det lutar åt att detta kanske tagit sig.. Vågar dock inte testa ännu 😂 Har inga testa-tidigt hemma heller.
Imorse kom blodet 😭 tror missfallet är ett faktum men sitter på gynakuten och hoppas de är villig o göra ett ultraljud för o få det bekräftat..
spelar Ingen roll hur många missfall/blödningar vid graviditet man har besvikelsen är lika stor varje gång ändå. Trodde jag var beredd på detta men asså fan
För min del kom mensen inatt.. Så besviken. Men men, försök nr 1 efter MA så är mest otålig 😂 Nya tag!
Ser ni nåt?
Enligt äl, som blev en dag senare än tidigare cykler, så har jag bim på fredag på cykeldag 28. Men enligt mina senaste cykler som brukar vara väldigt regelbundna, så brukar jag få mens på cykeldag 26 eller 27.. Så jag vet inte riktigt om jag ska räkna bim i morgon eller på fredag?
I morgon är det äl+12. Tror ni ett vanligt graviditets test funkar då eller måste jag vänta tills det är 14 dagar efter äl? Har inga tidiga test hemma.. 🤔
Så glad för din skull!! 😁
Hej alla!
har följt tråden men inte skrivit något. Jag är på äl+11 nu. hade ett tidigt missfall förra månaden, hann plussa men fick blödning bara några dagar senare.
imorse tog jag det här testet, och vet inte vad jag ska tro riktigt. Är det här positivt tror ni? Jag tycker mig kunna se något väldigt svagt, men har inte vågat säga Nåt till sambon än. Vad tror ni?