BIM Augusti 2023
Tidigare var vi jätteflitiga med å försöka pricka in exakt äldag, ha massa sex kring å på den dagen för å s.k "optimera chanserna" så man knappt orkade tänka ordet sex utan å bli helt avtänd 😂 men när vi släppte det där, slutade tänka så mycket, testa en massa å bara vara..
Veckan vi blev gravida blev det sex en gång på söndagen å en gång på onsdagen.. Nc hade satt ut äl på fredagen vilket både temp å test bekräftat men senare ultraljud påvisade äl på tisdagen märkligt nog 😂
Äl-sekret har jag registrerat i nc för dagarna ons/tors men inget på vare sig tisdagen eller fredagen..
Jag är 42 å mannen 48 så er ålder är ingenting alls, absolut mest hjärnspöken.. 🤭
Jag blev gravid förra månaden och det blev tyvärr en kemisk graviditet. Jag är kontrollfreak och vill gärna ha koll på allt. Det var därför jag blev orolig nu att jag missar äl. Men det med spermakvallen visste jag inte..
Men konstigt att NC och testar visar äl en dag och UL sedan flera dagar tidigare 😮
Vi får se hur detta går, förhoppningsvis lever de små rackarna några dagar och då kanske det faktiskt går vägen denna månad med (men förhoppningsvis hela vägen). Har du barn sedan innan? 😊