• Janbo

BIM Augusti 2023

GuldKvinnan skrev 2023-08-19 09:30:05 följande:

Ska på kräftskiva ikväll så tog ett digitalt testa tidigt imorse (BIM -2) men det var negativt. Skit också :(

Åh beklagar 😔😔 Kräftskiva låter ju väldigt roligt och jag hade nog druckit något glas extra 🥲 Hoppas det tar sig snart ❤️
  • Janbo
    Jennjenn91 skrev 2023-08-19 10:02:55 följande:
    Men? men! Det är väl positivt?? Eller?! Skrattande
    Tänkte testa på måndag eller tisdag igen.. jag ser ju ett svagt blått streck men ja? tiden utvisar 😂
  • Janbo
    Jennjenn91 skrev 2023-08-19 10:12:55 följande:
    Saken är den att jag är alltid jätteskeptisk när folk lägger upp på sina och tänker ?men det där är ju ingenting, jag ser inget? osv osv. Men på ditt! Jag SER!

Håller tummarna så 😍
    Jag kommer att vänta med att gratta mig själv till EFTER bim. Jag skulle inte ens testa innan bim.. *suck*

Förra månaden slutade i en kemisk grav så jag är ju spänd, orolig och glad på samma gång.

• Janbo
    cutepenguin skrev 2023-08-19 10:15:57 följande:

Vågar mig på ett grattis! Tycker alltid dessa tester är svåra att se på när folk laddar upp bilder, men tycker ditt är ganska tydligt! ❤️

Tack ❤️ Då är nästa steg att ta sig förbi en risken för en kemisk graviditet. När kan man som tidigast komma och göra vul?
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 10:33:13 följande:

Jag ser! Men jag hatar de där testen, känns som många lagt upp spök på dem!! Men de där borde väl vara något!!?

Har tyvärr inget digitalt testa tidigt tror jag.. 😬 
    Jag tycker det ser ut som det positiva i juli fast ännu svagare. Testar om någon dag igen så borde det i så fall ses tydligare 😊
  • Janbo
    cutepenguin skrev 2023-08-19 10:46:30 följande:

Jag tror VUL går att göra redan i vecka 5-6, däremot ses ju inte ett tickande hjärta då. Men då bör dom kunna se graviditeten, om den är på rätt ställe osv. Så de vill väl helst att man ska vänta tills man är i vecka 9 för att kunna se mer. ❤️

Åh hoppas jag också plussar denna månad! Är på ÄL+8 idag.. så nervös 😂

Har följt dina inlägg och hoppas så att det tar sig för dig ❤️ Spännande.. jag skulle inte testa förrän bim. Jo tjena 😂
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 10:41:17 följande:

Jag har alltid digitalt testa tidigt hemma ifall en ser ett svagt plus på vanligt test ;) så skönt att kunna bekräfta med!!

Jag har nog bara råkat köpa några extra med veckoindikator istället dumt nog 😂
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 11:02:43 följande:

Aha! Min första graviditet fick jag dock plus på dem äl+10. :)

Men de mäter väl från 25 mlU medan ultratidigt feån 10
    mlU? Tänker att det är onödigt att slösa ett sådant, har dessutom redan hällt ut urinet 😅 To be continued?
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 11:58:06 följande:

japp :) haha ja då är det bäst att vänta! När testar du igen?

Har ett vanligt ultratidigt till. Testar med det på måndag, är det starkare så testar jag kanske med veckoindikator. Men rädd att få ?inte gravid? så väntar kanske.. ahh jag vet inte!! 😂 
  • Janbo
    Alvedon83 skrev 2023-08-19 12:10:33 följande:

Vilken spänning i tråden, håller tummarna för er!🙂

Tack 💕 Hoppas det tar sig för dig snart
Svar på tråden BIM Augusti 2023