BIM Augusti 2023
Ska på kräftskiva ikväll så tog ett digitalt testa tidigt imorse (BIM -2) men det var negativt. Skit också :(
Ska på kräftskiva ikväll så tog ett digitalt testa tidigt imorse (BIM -2) men det var negativt. Skit också :(
Håller tummarna så 😍
Jag kommer att vänta med att gratta mig själv till EFTER bim. Jag skulle inte ens testa innan bim.. *suck*
Förra månaden slutade i en kemisk grav så jag är ju spänd, orolig och glad på samma gång.
Vågar mig på ett grattis! Tycker alltid dessa tester är svåra att se på när folk laddar upp bilder, men tycker ditt är ganska tydligt! ❤️
Jag ser! Men jag hatar de där testen, känns som många lagt upp spök på dem!! Men de där borde väl vara något!!?
Jag tror VUL går att göra redan i vecka 5-6, däremot ses ju inte ett tickande hjärta då. Men då bör dom kunna se graviditeten, om den är på rätt ställe osv. Så de vill väl helst att man ska vänta tills man är i vecka 9 för att kunna se mer. ❤️
Åh hoppas jag också plussar denna månad! Är på ÄL+8 idag.. så nervös 😂
Jag har alltid digitalt testa tidigt hemma ifall en ser ett svagt plus på vanligt test ;) så skönt att kunna bekräfta med!!
Aha! Min första graviditet fick jag dock plus på dem äl+10. :)
japp :) haha ja då är det bäst att vänta! När testar du igen?
Vilken spänning i tråden, håller tummarna för er!🙂