Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Tack för alla hållna tummar ❤️ hoppas så innerligt de betyder något bara, livrädd att de bara tar upp hoppet och sen blir så mycket värre! Försök 15 nu om jag räkna försök innan och efter vårt missfall. Det borde verkligen vara vår tur ? jag får se om jag vågar testa imorgon, en liten del vill ändå vänta så jag absolut kan lita på testet! Får se lite 😅

Jennjenn91 skrev 2023-08-17 12:30:44 följande:
    Vad spännande! Håller tummarna :D
    Natalina1451 skrev 2023-08-17 12:31:58 följande:
    Det ser onekligen lovande ut, om du är äl +10 imorgon hade jag testat med ett digitalt testa tidigt från clearblue. det fick jag själv pluss med på äl+10 för en dryg vecka sedan. håller tummarna
    Alvedon83 skrev 2023-08-17 18:39:27 följande:
    Testa imorrn🤩
    condii skrev 2023-08-17 20:06:03 följande:

Åh vad spännande! Håller tummarna för dig! 

Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅  

• Syskonförsök

Är det något jag sett från att kolla grafer kan de egentligen se ut hur som helst och ändå vara plus! Det är bara ett ?fina? så som den jag har nu brukar ge mer förhoppningar!

condii skrev 2023-08-17 20:06:03 följande:

Åh vad spännande! Håller tummarna för dig! 

Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅  

• Syskonförsök

Åh nej vad tråkigt!! Har själv varit med om det 😰❤️ jag själv skulle nog behandlat det som vanligt mens när det är så nära på bim men jag vet inte alls vad vården brukar säga. Du kan ju ringa 1177 eller skriva meddelande på deras hemsida. Varm kram❤️

babybel95 skrev 2023-08-18 06:24:00 följande:

Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?

• Syskonförsök

Fortfarande alltför bra! Vågade inte testa imorse dock, rädd de är för tidigt så en oavsett blir besviken!! Kanske vågar imorgon om den fortsätter hög 😅

Alvedon83 skrev 2023-08-18 12:04:45 följande:
    Hur ser grafen ut idag?
  • Syskonförsök

Jag blev gravid andra försöket med dottern och tänkte också så naivt att oj vad lätt de var. Med syskonförsök gick både jag och maken in med inställning att de går nog fort igen. nu sitter vi här på vårt femtonde försök 👋🏼 

Janbo skrev 2023-08-18 15:50:47 följande:
    Jag känner EXAKT samma som du. Tänkte också jag kanske var infertil och sedan lyckades vi på andra försöket och då blev jag naiv istället (*oj vad lätt*).

Är på äl+9 nu??
  • Syskonförsök

Jag har erfarit det både när jag blev gravid med dottern men också varit med om det nu månader jag inte varit gravid, trodde dock de var ägget som fäste. Kände det denna omgång med tydligt hugg men vi får se om det denna gång betydde något eller inte! 

Jennjenn91 skrev 2023-08-18 19:23:21 följande:

Fick idag äl+6 (typ där nådtans) en hugg i magen närmare höften imorse och nu eftermiddagen molande värk. Nästan mensvärkaktigt om jag böjer mig fram.. någon som har erfarenhet?

• Syskonförsök

Ja men såg inget mer än babyplan skugga 🤪 sjukaste om denna fina graf inte betyder något och små illamåendet och sjukdomskänsla är annat! Men senaste graviditeten plussade jag först 12 dagar efter ägglossning och sex dagar efter dippen (som kan vara implantation) så vi får väl se :) nu är jag 11 dagar efter ägglossning men bara fyra dagar efter dippen denna gång. Bim är tisdag. Tempen är stabil, får se imorgon för då tenderar den att börja dyka om de inte är något med! Har nog aldrig haft en så vacker graf, de är väl alltid något!

Alvedon83 skrev 2023-08-19 06:32:48 följande:
    Har du testat idag? 
  • Syskonförsök

Klart de kan :) vilken dag efter ägglossning är du?

Phie84 skrev 2023-08-19 07:41:46 följande:

Temp 38.00 idag.
    Inga mer sjukdomssymtom förutom att pulsen höjts sig ännu mer på natten.

Va tror ni om min tes nedan? 

Mär jag fick Otvirelle tidigare så blev jag pang sjuk som ja skrivit tidigare med feber ja rena influensa-symtom.
    Min läkare trodde de va för att de kom så mycket HCG på en gång.
    Kan de va att det e samma sak nu fast kroppens HCG som gjort mig sån här? Me feber Å puls som går upp å upp på natten.

• Syskonförsök

Har du flera? Skulle tagit om jag hade fler! ;)

Janbo skrev 2023-08-19 08:59:19 följande:

Precis vaknat, är på äl+10 (men bim-6 tror jag?.). 

Har inte kissat än och har ultratidigt hemma.. vad säger ni? Ska jag..?

• Syskonförsök

Tack för alla hållna tummar❤️ jag hoppas de bara var för tidigt att testa imorse och det blir ett plus. MEN om inte så har jag säkert fått så fin graf av bättre hormonbalans, troligtvis endera pga minskad vikt sedan tidigare (4kg) och/eller att jag bytt tjänst och inte har någon stress i vardagen längre. ❤️ det borde ju i så fall båda gått för framtida försök om det är det som är anledningen till så fin graf. Men vi får se! Hoppet är det sista som
    lämnsr. Blir det inget denna gång får jag åtminstone dricka när vi ska utomlands till veckan 😂😂 försöka hitta något positivt ;)

Svar på tråden BIM Augusti 2023