Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Fattar 🥰 blinkande ägglossningstest här dag två. Hade hoppats på fast idag men icke! Innebär mens på Grekland resan om det inte blir plus denna gång så håll gärna en extra timme för mig allihop att vi får fira ett plus denna gång!  Senast vi reste i december trodde vi att jag skulle plussa på resan men istället kom mensen tre dagar sent på resan😓 vore så mysigt om vi fick fira denna gång istället!

Sanlin90 skrev 2023-08-06 08:44:58 följande:
    Det va mer att jag inte vet om den reagerar på annat typ om det är kallare i rummet eller liknande eftersom den mäter på handleden :) känns tryggare att följa upp båda ett tag iaf, tror min nc går ut om 30dagar ca sen uppdaterar jag inte :)
  • Syskonförsök

Tack!!!❤️

Alvedon83 skrev 2023-08-06 08:56:50 följande:
    Hoppas det blir en glad överraskning på semesterresan och att mensen håller sig borta🤩
  • Syskonförsök

Oj så spännande! Vilken dag efter ägglossning är du? :)

Natalina1451 skrev 2023-08-06 09:20:40 följande:

Så spänd inför att testa nu på morgonen, har sparat kiss så min man kan göra det när han vaknar. jag hr vetat om alla graviditeter före honom så vi har bestämt att han ska få veta först den här gången 🤪 såklart tar han sovmorgon då.. men jag läste på testet att det var från 25 och inte 10 som jag trodde när det låg på samma hylla som clearblues testa tidigt 😵?💫 känner mig dum som snålade ut och inte bara köpte clearblue så det kommer 100% va negativt..

• Syskonförsök

Det finns digitalt ultratidigt, den som blinkar som är från 10. Den digitala med veckor är 25.

Horisonten skrev 2023-08-06 11:33:32 följande:

jag har hört att en del får spök på Clear blue dock ingenting jag själv upplevt innan *peppar peppar* men kanske är bättre med de digitala. Nä vi är väl många som sitter i samma båt med önskan och känna symptom mm. Vet dock inte om de digitala och tidiga CB tar från 25 eller 10 något du eller någon annan vet?? 

spännande ändå man kan ju ha molande värk även som gravid då liv orden växer så innan mensen kommer så är de ju inte kört. Lycka till 🥰

• Syskonförsök

De är 10 :) 

Horisonten skrev 2023-08-06 11:56:42 följande:
    //Okej för jag har båda. Jag tänkte nog testa med detta imorgon. Har 2 eller 3 sådana test. Vad tror du? Är de från 10 eller 25?? Så dålig koll. 
  • Syskonförsök

NEEEJ. skulle inte ens testat med dem alls. fått tydligt spök varje gång . 

Natalina1451 skrev 2023-08-06 12:36:15 följande:

Beställde dom här från Abblo, är det någon som har erfarenhet? Det står att de kan detektera från 5 det måste ju vara det lägsta som finns på marknaden? Har några från RFSU hemma också och 2 från clearblue med veckoindikator, hur ska man lägga upp testandet?  

• Syskonförsök

Alla test som kunnat ses med blotta ögat har jag fått bekräftat med digitalt :) så finns det ett streck så blir det digitala gravid även med ynkligaste strecket någonsin :) och ja, i De flesta fall syns det imorgon men skulle annars mensen inte dyka upp om de är negativt imorgon så har du ju fler att testa med ;) jag fick tydligt streck äl+10 med dottern att de tog på digitalt med veckor. senast jag var gravid och det blev missfall var dock strecket svagt äl+12 men fullt synligt och digitalt 10 test tog det :)

Horisonten skrev 2023-08-06 14:57:28 följande:
    Okej tack så mycket 🥰de borde ge utslag imorgon då?? De som gör mig nervös med digital är att de syns ju inte på samma sätt om de är svagt. Så frågan är bör man ta 2 st olika test imorgon??
  • Syskonförsök

kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall. 

Horisonten skrev 2023-08-06 15:39:47 följande:

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

• Syskonförsök

Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!

Horisonten skrev 2023-08-06 17:41:11 följande:
    Åh spännande!! Jag skall försöka hålla motverkar 4 timmar. Drack kaffe och gick sen på toaletten och kissa. Så hållit mig snart i 1,45. Så bara kämpa ut lite till 🥰

täbkte ta de billigaste test och börja med idag. Håller er uppdaterade. 4 timmar har gått vid 30 men skall natta mina barn få så kanske blir att jag kan hålla mig 4,5 om de går
  • Syskonförsök

Kan du lägga in bild? :) men de syntes inte alls inom tid?

Anonym (1986) skrev 2023-08-06 18:03:27 följande:

Ett litet rosa streck efter 25 minuter när jag tittar på babyplans teststicka nu ikväll . har tittat på andra streck tidigare efter ett tag och då har det inte varit helt blankt. 

är Strecket giltigt efter 25 min?

Svar på tråden BIM Augusti 2023