Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Till och med dag 15 om en kollar sekret bara! det Ska ju vara fertilt sekret dagen efter äl med Som sista dag Eftersom ägget är befruktningsbart 24h. 

Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:10:14 följande:

Här är dagens kurva, jag tycker äl borde vara på dag 16 enligt sekretet😊

• Syskonförsök

Ja de är ju tempen en ska följa men konstigt med flygningarna ! :)

Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:36:40 följande:
    Ja, undra varför min temphöjning kommer så sent då? FF sätter också ut äl på dag 18.

Har molvärk, dålig hy och lite flytningar, tempen verkar ju hålla sig uppe än. 
  • Syskonförsök

Äl+5 idag och inte känt något alls denna cykeln förrän molvärk och stickningar började denna eftermiddag och PANG så börjar hoppet 😂 Tempen har även varit högre tidigare dagar än normalt vilket fått mig att tro kan betyda bra ägg och progesteronvärden så nu har jag minsann petat upp hoppet! Att en aldrig kan leva efter att bara ta det lugnt och ta det som de kommer! 😅

• Syskonförsök

Jag fick glad gubbe denna månad som inte stämde och fortsatte testa Efteråt och äl kom några dagar senare men de kan ju samtidigt stämma att de kanske är ca 48 h bort :)

Anonym (SB2012) skrev 2023-08-14 07:59:35 följande:

Idag fick jag smiley (fast) med Clearblue, kontrollstrecket ser dock väldigt svagt ut? Testade att göra om med en ny sticka på en annan avläsare och fick fast smiley igen men strecken ser fortfarande märkliga ut. Gjorde ett RFSU för säkerhets skull. Tycker ni att detta ser positivt ut?? 

• Syskonförsök

Vågar inte uttala mig! Känns som de är vanligt med spök på de där? men jag har svårt att se något streck åtminstone :( prova igeb imorgon och var det något så är det säkert tydligare!! Vilken dag efter ägglossning är du?

Anonym (Lo) skrev 2023-08-14 16:53:06 följande:
    Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
  • Syskonförsök

Hej! en bra graf denna månad och idag kom en dipp. Nu börjar hoppet spira 🙈 snälla låt det vara vår tur nu

• Syskonförsök

Tycker jag skymtar något??

Anonym (Anonym) skrev 2023-08-15 07:09:30 följande:

Tog ett test i morse... ser ni något på detta ÄL +9 

• Syskonförsök

Det jag hoppas på!! 

Alvedon83 skrev 2023-08-15 08:04:40 följande:
    Spännande! Kanske en implantationsdipp?
  • Syskonförsök

Äggviteflytningar dag 7 efter ägglossning? Har det hänt någon? Väldigt skumt. kan ju se på tempen att jag redan ägglossat!

• Syskonförsök

Också äggviteflytningar?? Spännande !

AliciaNN skrev 2023-08-15 11:45:06 följande:
    Jag har också haft lite flytningar igår och idag, ingen aning vad det innebär eller är normalt, jag har inte följt mina flytningar förrän den här månaden men jag har alltid haft en extremt regelbunden menscyke så kan inte vara ägglossning utan troligen bara lite flytningar.
    vi är ju på samma ÄL-dag så ser ut som att vi synkar iallfall vad det nu än innebär haha
Svar på tråden BIM Augusti 2023