StudierKemi skrev 2023-06-28 09:41:49 följande:
Män och kvinnor gillar i grunden inte varandra. Jag tänker inte ljuga och hålla uppe en fasad. Att vara med en man är "ett nödvändigt ont" för att få barn. Solo-liv är skönast och säkrast för kvinnan, och den gruppen lever längst som inte har partner och barn utan ägnar sig åt karriär. Att köpa vibratorer och dildos kommer att ge mest njutning, och sån fokus på klitoris så att man som mognare person i framtiden inser sen att; mannen behövs verkligen inte....
Tjej-vänner kommer man bäst överens med som kvinna, och kärleken till vänner av samma kön är mer äkta, för att den bygger aldrig på sex, utan på gemensamma hobbyn och omtanke om varandra. Samma med släkt, att det är lättare att bygga något äkta där för att sex är inte inblandat. Allt med random män är en illusion och oäkta, så bli inte knäckt av att det snart kommer ta slut antagligen... Försök se bara det positiva när det väl händer.
Kom som sagt ihåg att man är med dem där främst för att få barn och få någon som hjälper till med hemmasysslor för att inte ha det för tungt när barnet väl kommit. Någon som lyssnar mycket, jobbar hemma med dig och som inte sticker. Han är alltså inte någon som lyssnar och ställer upp, och alltså är han inte mycket att ha, han sviker när det verkligen gäller... Jag skulle antagligen ha lämnat, men jag vet inte hans andra kvaliteer, om han är modell-snygg eller inte, men antagligen skulle jag avslutat och levt själv efteråt! Det är för svårt att hitta någon "bara sådär" där man även tänder sexuellt på gubben.
Tala för dig själv
Min erfarenhet är helt annorlunda. Man är till för varandra, man finns till för varandra.
Men såklart, vi med långa, stabila och kärleksrelationer vet ju ingenting eller hur?