Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:27:05 följande:
Du får göra slut och skaffa dig en ny sexpartner om du får den möjligheten.
Du har inte rätt till sex
Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:25:42 följande:
Så en kvinna måste fortsätta när hon vill inlett ett samlag?
Kan en man säga att hon är skyldig honom sex för han redan gett henne njutning men inte fått något själv av henne.
Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:19:39 följande:
Så jag får tvinga dig till sex och hänvisa till det här?
"
Du är inte äcklig. Du är värd ansträngningen. Det är för guds skull inget konstigt med att vilja känna njutning, speciellt inte den maximala, berusande känslan av en orgasm. En lustfylld kemisk glädjeexplosion i hjärnan? JA TACK. x) Det är ju ett rus utan droger. Det är rätt jävla fantastiskt egentligen. Det får du absolut inte ha skuldkänslor över. Lägg av! <3 Hopp i säng, fram med brr-brr å öva för fan. Chop-chop!"
Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:13:34 följande:
Så en man kan tvinga kvinnor till sex?
Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:12:49 följande:
Du kan inte acceptera ett liv utan sexuell njutning. Det borde handla om rättighet till sex
Anonym (Man får acceptera) skrev 2023-07-15 10:12:09 följande:
Beauceron skrev 2023-07-15 00:41:08 följande:
Du är lite dum i huvudet.
Du tar upp saker som inte handlar om att ge och ta.
Du tar upp att sexuell njutning är viktigt och völdigt skönt.
Det är orelevant om det ska enbart handla om att ge och ta. Att syftet bara är för han får orgasm så ska kvinnan få det.
Ursäkta, hur drar du ens dina slutsatser? Du hittar ju ärligt talat bara på vad fan du vill vid det här laget. Du har inte en blekaste aning om hur mitt sexliv ser ut, så jag fattar inte varför du får för dig att använda felaktiga egna teorier som argument? Du verkar inte ha förstått majoriteten av vad folk skrivit i den här tråden. Och slösar tid på att tjöta emot på ett totalt obegripligt sätt?
Är svenska ditt förstahandsspråk? Är det lättare för dig att förstå om jag skriver på engelska?