Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.
Anonym (3barnsmamma) skrev 2023-06-28 09:59:17 följande:
Jag älskar honom. Han är min bästa vän. Världens bästa pappa till våra barn. Den snällaste och bästa jag någonsin träffat? förutom just med sexet då. han säger själv att han mår dåligt av detta, att det är därför han inte vill ha sex utan runkar.. han menar att han får prestationsångest när han känner att jag också ska komma, och att han inte orkar lägga den tiden. jag tror att han egentligen vill väl, men alltså jag känner mig så äcklad av mig själv när jag vet att jag inte är värld den tiden. känn mig så pervers, även om jag vet att det är helt naturligt! Många skriver att jag ska ta ansvar för min egen orgasm, och det gör jag. Jag använder själv vibraton, men han tycker då sexet tar för lång tid (dvs typ 15 min när jag fortfarande kunde få orgasm, iställer för 3 min som det tar för honom). Känner mig ännu mer äcklad när jag vet att han tittar på övergrepp och saker jag aldrig skulle gå med på eller han ens skulle be om att få utsätta mig för och tänder på det? Äkta kärlek gör en inte ledsen.