Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Skriver in mig också, Jenny heter jag, är 39 år och detta är femte barnet
BF ca 18 mars
Hej alla! Jag plussade igår och är 44 år. Fjärde barnet. Har ett gäng missfall bakom mig, fyra på rad, varav två MA i v 12 resp 10, så jag vågar inte ta ut något i förskott än. Blöder dessutom pyttelite.
Finns det nån hemlig facebookgrupp för BF mars 2024?
Hej allihopa, jag plussade igår och enligt appar bf runt 20/3. Är 31år och första barnet.
Hej, grattis alla och håller tummar för andra med lite orosmåln!
Jag plussade i dagarna och hade bim igår så mkt färskt ännu. Vågar inte riktigt varken hoppas eller tro på för mkt än utan tar en dag i sänder men hoppas ändå in här o lägger till mig på listan.
Momof4soon, 30 år, 4 barnet och BF 29 feb/ 1 Mars
Jemelie, 41 år, 3:e barnet och BF (på min egen födelsedag) 10 mars
Startingover, 37 år, 3e barnet och BF 11 mars
MiniRodini, 36 år, 2:a barnet och BF 17/3
Nicecameron, 31 år, 2:a barnet och BF ca 17/3 Malmötjej, 34 år, första barnet, BF ca 18/3 myownworstenemy, 37 år, andra barnet, BF 18/3
alltidpositiv, 30 år, första barnet, BF 13/3
Fjarilsblomma3, 26 år, första barnet, BF 23/3
Cykelstöld , andra barnet , BF 27/3
Towiie, 28 år, första barnet, BF ca 17/3
Mooona, 33 år, 4:e barnet, BF 18/3
Cia67, 30 år, första barnet BF 20/3
Nommsan, 38 år, 2:a barnet, BF 15/3
Minaälsklingar 37år, 5e barnet, BF 14/3
Qaroline, 30 år, första barnet, BF ca 25/3
smah92, 32 år, 2:a barnet, BF 19/3
Go o gla, 40 år, 7:e barnet, BF 27/3
Är 6+2 med bf 11/3, första barnet men andra graviditeten. Hade en MA i december förra året tyvärr i v8 där fostret slutat utvecklas i v7 utan hjärtslag. Svårt att släppa oron denna gången men försöker att ta varje dag som den kommer. har inskrivning ganska sent pga resa, runt v10 men hoppas att kunna boka in ett tidigt UL precis innan för att bekräfta att allt ser bra ut innan inskrivningen denna gången. Känns jobbigt att gå igenom alla frågor och bli exalterad igen om det mot förmodan skulle bli samma resa som sist.
med mitt senaste missfall hade jag hemsk halsbränna, illamående och molvärk, den här gången mår jag oförskämt bra med näst intill inga symptom förutom lite uppblåst mage och ömma bröst. Det triggar ju såklart lite att jag inte har starka symptom men har hört att det egentligen inte betyder någonting 😅 vi får se helt enkelt..
Tw
.
.
.
.
.
Är i Veck 8 och mår himla dåligt. konstan illamående sedan vecka 5 och en extrem trötthet. Har inte kräkts men ändå gått ner nästa 5 kg. Vet inte vad jag mer kan göra. Har ni några förslag ? Har inskrivning 4/8.
Åh, jag tycker synd om dig! Jag är i vecka 7 och mår också jättedåligt. Har kräkts ett par gånger men är illamående precis hela tiden. För mig hjälpte det i början att äta lite precis hela tiden, men nu hjälper inte det heller. Idag har jag bara ätit gurka och druckit vatten... har inte haft det såhär i någon av mina andra graviditeter. ska på inskrivning i morgon, hoppas på att få lite tips från barnmorskan...
Ska börja jobba på måndag efter några veckors semester. Vet inte hur jag ska lyckas dölja det på jobbet..
Jag beräknas vara i v 5, har sen några dagar haft ganska mycket molvärk, typ som svag mensvärk men också ganska mycket värk i vänster sida av ryggen, som ibland bara värker typ i mitten av ryggen på vänstrasidan, i ländryggen även där mest på vänster och ibland ner i vänster skinka och ner i vaden. Kommer och går men värker mestadels av dygnet. Ibland känns det även som att det sticker i vänstra äggledaren (vad jag tror). Första graviditeten för mig, någon som haft samma och att det varit lugnt, är ju lite orolig Kram på er!
Ingen som vet ifall det startats en hemlig BF-grupp för mars på Facebook?