Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Momof4soon, 30 år, 4 barnet och BF 29 feb/ 1 Mars
Jemelie, 41 år, 3:e barnet och BF (på min egen födelsedag) 10 mars
Startingover, 37 år, 3e barnet och BF 11 mars
MiniRodini, 36 år, 2:a barnet och BF 17/3
Nicecameron, 31 år, 2:a barnet och BF ca 17/3 Malmötjej, 34 år, första barnet, BF ca 18/3 myownworstenemy, 37 år, andra barnet, BF 18/3
alltidpositiv, 30 år, första barnet, BF 13/3
Fjarilsblomma3, 26 år, första barnet, BF 23/3
Cykelstöld , andra barnet , BF 27/3
Towiie, 28 år, första barnet, BF ca 17/3
Mooona, 33 år, 4:e barnet, BF 18/3
Cia67, 30 år, första barnet BF 20/3
Nommsan, 38 år, 2:a barnet, BF 15/3
Minaälsklingar 37år, 5e barnet, BF 14/3
Qaroline, 30 år, första barnet, BF ca 25/3
smah92, 32 år, 2:a barnet, BF 19/3
Go o gla, 40 år, 7:e barnet, BF 27/3
Sandra541, 31 år, första barnet, BF 20/3
Ja lyssna på det, är säsong 3 episode 6. Kan förhoppningsvis även hjälpa dig och andra i den här gruppen, om det är fler som är oroliga eller som haft liknande som oss.
Alltså oron som man känner för något som är så litet men så älskat redan är ju galet. Och så hormoner uppepå det. Och för mig är det första barnet, så allt är så nytt, skrämmande, fantastiskt och spännande på samma gång.
Har sedan clearblue testet som visade gravid, 2-3. Gjort RFSU tester, där samtliga streck bara blivit starkare och starkare för varje dag. Idag blev det lika starkt som kontrollstrecket, så det kanske indikerar på att det ändå är hoppfullt, men svårt att veta i ett så tidigt skede. Kommer precis som du kunna "slappna" av först när man ser ett tickande hjärta
Tänker på er alla
Håller med dig till 100% Galet hur man kan känna en oro samtidigt som man älskar det lilla blåbäret där inne så mycket. Så spännande :)
Tog också fler tester för att se så det blev starkare och de kändes ju som en liten lättnad iaf.
Hej!
Jag hoppar också in i tråden, plussade igår och får det till BF ca 19/3. Har en dotter född april -21 som är helt fascinerad av bebisar så hoppas så mycket att hon kommer ta detta med småsyskon bra. Jag och fästmannen förlovade oss 7/7 och nu detta, allt på en gång 😅
Jag har en fundering, tycker att de vanliga gravid-vitamintabletterna är så sjukt äckliga och minns att de triggade mitt illamående sist. Vet någon av er någon sort som inte smakar som skum yoghurt typ? 🤢
Grattis till förlovning och plusset :D Vad sjukt! Jag blev förlovad till den 2/7 och plussade 5/7 Kände också wow! att det händer allt på samma gång :D för mig är det första barnet så det blev verkligen mycket känslor på en vecka <3
Till din fråga, mina smakar inget tycker jag, jag kör: Mitt val gravid
Halloj ! Var bor folket? Kul och veta om någon är i närheten! Jag bor i Linköping <3
Tw
.
.
.
.
.
Är i Veck 8 och mår himla dåligt. konstan illamående sedan vecka 5 och en extrem trötthet. Har inte kräkts men ändå gått ner nästa 5 kg. Vet inte vad jag mer kan göra. Har ni några förslag ? Har inskrivning 4/8.
Ingen som vet ifall det startats en hemlig BF-grupp för mars på Facebook?
Nu finns det en! Sök på ?Gravid med BF mars från föräldrarliv?
Nu finns det en! Sök på ?Gravid med BF mars från föräldrarliv?