Rödluvan93 skrev 2023-07-25 07:54:01 följande:
Ja jag är likadan, överanalyserar verkligen minsta lilla 😅 nästan så man blir skengravid bara för att man längtar så.
Nja verkade som min vanliga febertermometer inte riktigt gick att lita på plus att den inte hade två decimaler då! Typiskt nu när man närmar sig BIM men kanske likabra?? 😂 hade dock varit spännande o se sin kurva om de blir en graviditet. Men mina ömma bröst fortsätter som inte är ett lovande tecken men är dock otroligt varm. Vanligtvis är jag kall/fryser lätt men kanske bara är en tillfällighet.
Beror väl lite på hur mycket ett dåligt resultat påverkar dig? Jag är skitnervös nu mera när jag testar och om jag vet att jag ska göra något så brukar jag vänta för de påverkar mig så mycket o hela dagen blir förstörd om de är negativt.
Varit nära på att testa idag men är väl egentligen alldeles för tidigt bara ÄL+9 och hade nog haft en jobbig dag på jobbet bara helt i onödan 😅
Haha ja men verkligen! 😅 tempen gick upp ordentligt idag iallafall och mensvärken fortsätter.. Hoppas hoppas!
Ömma bröst kan ju också vara ett graviditetstecken 😉 hade själv aldrig det förens efter barnet var fött men det är ju väldigt vanligt. Så synd att termometern försvann just nu för det är ju som du säger kul att se!
Än så länge påverkar det mig inte allt för mycket med negativa resultat i och med att det inte gått så lång tid. Det här är ju egentligen den första månaden med bekräftad ägglossning på väldigt länge som jag ens har lite hopp. Men jag vet att besvikelsen kommer att växa ju längre tid det går. Vill ju verkligen inte förstöra semestern men känns lite dumt att gå runt och tänka att man kanske är gravid på resan + kunna dricka lite alkohol med gott samvete. Åh kluven!
Har heller inte tillgång till mina graviditetstest förrns imorgon kväll och vill ju isåfall testa på morgonurinen på torsdag och ska gå upp 3-4 på morgonen 😅 puh..
Nej ÄL + 9 är troligtvis för tidigt. Men till helgen borde vi få korrekta svar om vi testar!