Rödluvan93 skrev 2023-05-27 06:19:38 följande:
Ja du gör som du känner är bäst för dig ❤️ kan ju se hur lång cykeln blir nu med enkeldos Letrozol :)
Tack! ❤️ detta är som sagt min första lite mer stabila graf. Så såg de inte alls ut när jag började med NC eller början på min Letrozol behandling. Så tar nog ibland lite tid för kroppen att justera med Letrozol :)
Jo lite stress tillför det att tempa, speciellt när man närmar sig eventuellt BIM och en sänkning vill man bara inte få. Men samtidigt vill jag lära känna min kropp så det ger mig ett litet lugn också 😅 både för och nackdelar med att tempa för mig. Tar ju lite tid för NC att lära känna en och oftast är den ena cykeln inte den andra lik. Jag önskar jag hade gjort detta tidigare när barn inte var så enormt efterlängtat men man kan inte förbereda sig på allt.
Men i slutändan är de väl hoppet man lever på och det där efterlängtade plusset hoppas jag verkligen på snart ❤️
ÄL+7 idag, känns som en evighet men nästa helg så 😭❤️
Ja får ju se när mensen dyker upp, hade varit skönt om det var redan i början på nästa vecka. CD 26 idag och innan jag fick barn hade jag alltid 29-dagars cyklar. vill så gärna få tillbaka den stabiliteten 😔
Ja det har du rätt i. Det har ju helt klart sina för och nackdelar men självklart mer fördelar för att få lära känna sitt eget mönster. Jag har alltid gått på p-piller tidigare men trivs väldigt bra med NC. Kommer troligtvis fortsätta med det efter nästa graviditet, om jag nu får turen att få gå igenom en igen.
Jaa den här veckan kommer gå i total slow motion för dig, men den som väntar på något gott 🥰 hoppas så så mycket för din skull! ❤️❤️