Partners familj trycker ner mig!
Min partners släkt och familj börjar jag bli riktigt trött på. Varit tillsammans med denna kille i 4 år och planerar nu flytt tillsammans och är väldigt kära. Men problemet är hans familj och släkt. Han är utländsk och jag svensk. Alla vet att vi ska gifta oss nu så där är inget problem är ej den enda vita i släkten. Problemet är att dem är sjukt otrevliga och går på mig hela tiden.
Dem klagar på mitt utseende konstant säger att jag är finare på det viset eller det andra. Frammålar mig som en fisförnäm plastiktjej fast jag aldrig gjort något på min kropp.
klankar ner på min svenska kultur att vi är både tråkiga, snåla, separerar som man byter underkläder. Om jag som svensk hjälper till min mamma hemma??? Vad är det för fråga? Såklart. men även att det är konstigt att jag som vit inte känner mig obekväm i deras sällskap och evenemang. finns massor av olika saker dem trycker ner mig på fast finare sätt. Senast igår sa dem att jag borde sluta sminka mig helt då det är fult. Jag exploderade tillslut och sa ifrån men min partner sa. ? nu har du gått för långt med detta? överreagerar jag? Jag tycker inte detta är okej.