BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Foodie 92: tycker det är så svårt att förstå om implantationsdipp är en grej eller inte - mkt olika när man läser. Men kan såklart inte låta bli att hoppas😏
Nu kom det gammalt blod, brunt men så lite att det är beigt typ
Foodie 92: tycker det är så svårt att förstå om implantationsdipp är en grej eller inte - mkt olika när man läser. Men kan såklart inte låta bli att hoppas😏
Jag hoppas och tror de är din månad ❤️❤️ väntar ivrigt på ett test!!
åh Barbara! Ledsen att se dig här men hoppas nu tusan vi får syskon till våra ungar och plussar i juni 🌟❤️
Sandin: Vad mycket olika som verkar dyka upp, hoppas du får lite klarhet snart🙏
barbara&syskonförsök: Jaa komsi komsi syskonen
Foodie: vill du skicka hur det ser ut? Är det också som med dipp, vanligare för gravida? Hoppaaas ????
Sanlin skulle det stå inte Sandin.
Foodie: det skulle inte vara tusen ???? Utan en hand med hjärtan 💕
En trifasisk kurva tror jag bara ses i gravidkurvor men de går lätt att tolk fel om den är trifasisk. Här har du en bild på gravidkurva som både har impantaionsdipp vid dag 5 (den brukar vanligtvis vara mellan dag 5-7) och där det står shift är att temperaturen höjer. De är oftast efter ägget fäst så efter dag 5-7 kan en andra temphöjning ses och det är en god indikation att ägget kan ha fäst, därav trifasisk! Sen kan en dock vara gravid utan en sådan och då brukar oftast temperaturen mer se ut som en brant backe, att det går uppåt och oftast betydligt mer än en vanlig kurva så du ofta kan se på kurvan innan du plussar om du tagit tempen mycket! :)
Lägger in bild på min senaste gravidkurva som blev missfall men där syns mer den backen jag pratade om
Sandin: Vad mycket olika som verkar dyka upp, hoppas du får lite klarhet snart🙏
barbara&syskonförsök: Jaa komsi komsi syskonen
Foodie: vill du skicka hur det ser ut? Är det också som med dipp, vanligare för gravida? Hoppaaas ????
Hejvärlden ja en väldig massa knasiga saker! Dock verkar det varit fläkten som ställt till min låga temp, sov utan idag och tempen gick upp igen!
Tack Syskonförsök! Och intressant att se din gravidkurva☺️ men så när du var gravid så var din temp högre än under vanlig lutealfas alltså? Och stannar där uppe? Jag lär mig mycket här!
Oo Sanlin90 håller tummarna för att det var fläkten! Och att du kan sova gott även utan den
Kan någon hjälpa mig att tolka min graf? Fattar inte vad som händer just nu, temperaturen går upp och ner och NC väntar på att bekräfta ägglossning på dag 16 men jag har haft negativa ÄL-test hela veckan. Hade ju kemisk graviditet förra cykeln så gissar att den fortsätter spöka på något sätt men blir tokig på att kroppen ska hålla på och krångla. Vill veta vad som händer! Vet dessutom inte riktigt om den nya cykeln började när NC tror, visste att det var en kemisk graviditet den dagen som står som cykeldag 1 men började inte blöda förrän dag 4...