BIM Juni 2023
Hoppar in jag med! Fick en kemisk graviditet förra veckan så vet inte exakt när BIM kommer vara, men gissar lite och hoppas kroppen beter sig hyfsat som vanligt :)
1/6 - Foodie, 1a barnet
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
Hoppar in jag med! Fick en kemisk graviditet förra veckan så vet inte exakt när BIM kommer vara, men gissar lite och hoppas kroppen beter sig hyfsat som vanligt :)
1/6 - Foodie, 1a barnet
Jag börjar tveka på om vi ska köra på den här månaden - fortfarande lite skakig efter kemisk graviditet förra månaden och så mycket planerat i juni redan. Osäker på vad både kroppen och huvudet orkar med. Funderar på att inte testa eller tempa, inte använda preventivmedel men inte heller försöka tima ägglossning etc. Om det händer så händer det, men om inte så skulle det kännas ganska skönt för att kunna komma tillbaka med 100% energi i juli istället.
Men så svårt! Vet att jag vill ha bebis nästa vår om det går så blir också stressad över att det ska ta lång tid att gravid. Att man inte bara kan beställa sånt här när det passar istället, så jobbigt det här
Kan någon hjälpa mig att tolka min graf? Fattar inte vad som händer just nu, temperaturen går upp och ner och NC väntar på att bekräfta ägglossning på dag 16 men jag har haft negativa ÄL-test hela veckan. Hade ju kemisk graviditet förra cykeln så gissar att den fortsätter spöka på något sätt men blir tokig på att kroppen ska hålla på och krångla. Vill veta vad som händer! Vet dessutom inte riktigt om den nya cykeln började när NC tror, visste att det var en kemisk graviditet den dagen som står som cykeldag 1 men började inte blöda förrän dag 4...
Godmorgon! Kul att ni verkar tro det är positivt 🥰 Dagens ser ut såhär!
Jag är hyfsat säker på att jag har ägglossning idag, efter massa tester och temperaturer som gått hit och dit fick jag tillslut ett positivt ÄL-test och har starka känningar. Uppdaterar därför listan med nytt datum! :)
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
23/6 - Barbrastreisand
23/6- ovantadedrommen
Jag är på ÄL+5 idag och igår fick jag en miniblödning, först lite rosa och sen lite brunt. Är det möjligt att få nidblödning så tidigt eller är det något annat tror ni? Jag fick nidblödning i 2 tidigare graviditeter också men osäker på vilken dag i cykeln den dök upp.
Det är fullt möjligt! Håller tummarna!!
Tack för alla grattis! Vågar inte hoppas på något dock, eftersom jag har haft spottings sen ÄL+9 ställer jag in mig på att det här kanske också är en kemisk graviditet. Ska fortsätta testa och se om linjerna blir mörkare denna gången, håller tummarna men vill ändå vara beredd att bli besviken igen.
Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag,
Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska..
Hoppas på samma för mig! är på försök två efter missfall.