BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Japp, båda mina graviditeter har jag sett på grafen runt dag 7-8 att jag troligtvis är gravid! Har i vanliga fall inte temp över 36,7 mer än någon enstaka dag men vid graviditeterna har tempen varit mer flera dagar och oftast ökat. Sen har jag båda gånger haft en dipp runt dag 5-6.
men de där är nog individuellt hur mycket det syns!
Tack Syskonförsök! Och intressant att se din gravidkurva☺️ men så när du var gravid så var din temp högre än under vanlig lutealfas alltså? Och stannar där uppe? Jag lär mig mycket här!
Oo Sanlin90 håller tummarna för att det var fläkten! Och att du kan sova gott även utan den
Imorse bekräftade FF äntligen ÄL så lägger in mig i listan. BIM 8/6.
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
8/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
23/6 - Barbrastreisand
Foodie92: när vågar du p dig på ert första test? har läst att folk ändå plussar på ÄL+9 så liiite sugen på att ta ett tidigt i morgon 🙈
Och hur går det för dig Sanlin90? tror du också bim 1/6 fortfarande💕
Kan någon hjälpa mig att tolka min graf? Fattar inte vad som händer just nu, temperaturen går upp och ner och NC väntar på att bekräfta ägglossning på dag 16 men jag har haft negativa ÄL-test hela veckan. Hade ju kemisk graviditet förra cykeln så gissar att den fortsätter spöka på något sätt men blir tokig på att kroppen ska hålla på och krångla. Vill veta vad som händer! Vet dessutom inte riktigt om den nya cykeln började när NC tror, visste att det var en kemisk graviditet den dagen som står som cykeldag 1 men började inte blöda förrän dag 4...
Du är nog bara på CD 16 idag. blödning är CD1. så ägglossning komemr säkert nu snart om den brukar komma runt dag 16!
Kan någon hjälpa mig att tolka min graf? Fattar inte vad som händer just nu, temperaturen går upp och ner och NC väntar på att bekräfta ägglossning på dag 16 men jag har haft negativa ÄL-test hela veckan. Hade ju kemisk graviditet förra cykeln så gissar att den fortsätter spöka på något sätt men blir tokig på att kroppen ska hålla på och krångla. Vill veta vad som händer! Vet dessutom inte riktigt om den nya cykeln började när NC tror, visste att det var en kemisk graviditet den dagen som står som cykeldag 1 men började inte blöda förrän dag 4...
Börjar få en stegring på ägglossningstesten då hoppas och tror att ägglossningen är påväg att komma igång efter MF för ett par veckor sedan!
Sörjer fortfarande det, men är så redo att försöka igen.
Har tidigare blivit gravid lätt, dom 2 första barnen tog sig på första försöket och min 3:e graviditet som slutade i MF tog sig på andra försöket.
Hoppas att trenden att bli gravid fort håller i sig ännu ❤️
Uteslut dag 45 om du var sjuk. De är säkert ägglossning även om nc tror det men då känns det lite som den låga tempen eventuellt kan tyda på lägre progesteron. jag skulle boosta med c vitamin om du inte vill pröva progesteronkräm som vissa kör (jag har inte provat det!)
nu är ju inte jag en läkare alls men så jag själv skulle tolkat om det var min graf, progesteron är ju det hormon som höjer tempen och även det som hjälper bygga en bra slemhinna och hjälper ägget fästa.
Jag har funderat på att köpa den många tipsar om jag inte minns namnet på, även senast nc satte ut äl gick den sicksack men jag tog bort alla gamla tempar för jag slutade med hydrokortison för typ 3 mån sen och då ökade min basaltemp ganska mycket