• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-05-28 11:58:45 följande:

Tycker mig ana något och har fått så många spök på babyplan men det här känns som det är rosa?! Syns säkert inte alls här
    Ser tyvärr ingenting Obestämd
  • Sanlin90

Idag är det starkare men osäker på färg, har molvärk och humöret igår va inte att leka med, blödde efter sex igår med!
  • Rödluvan93

Hur tidigt efter ÄL brukar ni våga testa? Är på ÄL+9 idag men kändes för tidigt att testa imorse 🙈 har inga större symptomer än så länge vilket är lite positivt då mina pms symptomer är väldigt lika graviditet symptomer 🤞

• Hejvärldenhej

Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha. 

• Rödluvan93
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-29 08:45:29 följande:

Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha. 

Åh men så länge mensen inte dykt upp så är loppet inte kört än! Håller tummarna 🤞
  • Hejvärldenhej

Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞

Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?

• Sanlin90
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-29 08:53:00 följande:

Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞

Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?

Det är nog världens mest opålitliga test tyvärr, dom kan visa jättestarka spök har jag hört men jag såg ju svagt på testet igår och idag är det starkare men tempen va lägre idag äl+10 så det va nog just spök.
    hade dock sovit med öppen mun och va snustorr i munnen. 
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-05-29 08:15:37 följande:
    Idag är det starkare men osäker på färg, har molvärk och humöret igår va inte att leka med, blödde efter sex igår med!
    Jag tycker det ser ut som deras vanliga spökstreck, men dom är ju rätt så luriga dom där testen Obestämd
  • Hejasommaren

Men vad tusan har hänt med min temperatur?! Aldrig varit med om den här typen av ras? Hoppas hoppas tempen är som vanligt imorgon och att detta bara berodde på stökig sömn. 
Svar på tråden BIM Juni 2023