BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hur tidigt efter ÄL brukar ni våga testa? Är på ÄL+9 idag men kändes för tidigt att testa imorse 🙈 har inga större symptomer än så länge vilket är lite positivt då mina pms symptomer är väldigt lika graviditet symptomer 🤞
Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha.
Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha.
Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞
Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?
Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞
Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?
Jag håller med och jag har mensvärk så tror mensen är påväg