BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Nu är det jag igen.. positivt igår vid 17 på sticka, blinkande gubbe på CB. Positivt idag kl 10 på sticka, men fortsatt blinkande gubbe på CB? vem av testen visar fel?
jag tempar också så återstår att se om ÄL blir bekräftad, ingen höjning imorse. Men förra månaden visade både sticka och CB positivt samtidigt så vet inte vad som gör att de visar olika nu..
bild på dagens tester
Jag börjar tveka på om vi ska köra på den här månaden - fortfarande lite skakig efter kemisk graviditet förra månaden och så mycket planerat i juni redan. Osäker på vad både kroppen och huvudet orkar med. Funderar på att inte testa eller tempa, inte använda preventivmedel men inte heller försöka tima ägglossning etc. Om det händer så händer det, men om inte så skulle det kännas ganska skönt för att kunna komma tillbaka med 100% energi i juli istället.
Men så svårt! Vet att jag vill ha bebis nästa vår om det går så blir också stressad över att det ska ta lång tid att gravid. Att man inte bara kan beställa sånt här när det passar istället, så jobbigt det här
Sanlin90: kan de va ett mätfel? Du får se imorgon kanske Visar högt ändå 😊
Hejasommaren: tyvärr inte varit med om det, jag testar bara med CB singel indikator. Tycker ändå att de ser positivt ut. Skönt att du tempar så du faktiskt kan få de bekräftat
Sanlin90: kan de va ett mätfel? Du får se imorgon kanske Visar högt ändå 😊
Hejasommaren: tyvärr inte varit med om det, jag testar bara med CB singel indikator. Tycker ändå att de ser positivt ut. Skönt att du tempar så du faktiskt kan få de bekräftat
Jag fick positivt ÄL-test flera dagar före beräknat så jag flyttar min BIM från 10/6 till 6/6.
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
Nu när jag va på toa kom det en mikroskopisk blödning, det va typ som en sytråd och en liten prick, om jag haft äl är jag på äl +5 kan det va en nodblödning?
Någon som brukar få några symptomer tidigt efter ÄL? Känts en hel del molande värk på högersida äggstock typ 🤔 är bara på ÄL+4 idag. Eller så är de bara inbillning som vanligt 😂 men intressant vad för upplevelse ni har!