• Angelita86

Letrozol 2023

Nån som vill följas åt? 🙈
    Jag ska påbörja min andra omgång Letrozol, första gången fick jag börja med dubbeldos i 5 dagar men nu ska jag köra dubbeldos i 10 dagar? någon som kört 10 dagar istället för 5 dagar? 
  • Svar på tråden Letrozol 2023
  • Sam2023

Hej alla jag har testat positivt even idag 15 dagar efter sprutan. Jag är gravid jag är så glad.Ni kan gärna ställa frågor om ni har och hoppas snart att fler testar positivt 

• barnlängtan2021
    Sam2023 skrev 2023-05-01 08:17:13 följande:

Hej alla jag har testat positivt even idag 15 dagar efter sprutan. Jag är gravid jag är så glad.Ni kan gärna ställa frågor om ni har och hoppas snart att fler testar positivt 

Men gud va kul! Stort grattis! 
  • Evelinaaan
    Sam2023 skrev 2023-05-01 08:17:13 följande:

Åh stort grattis va roligt att höra!! Lycka till 😍
    När började du testa och när fick du pluss? Jag är idag på 7 dagar efter sprutan, gjorde igår ett gravtest för att se om sprutan gått ur eller inte och det har den nästan, ett liiiitet svagt sträck som blev tydligare sen när det torkat. Så tänker om jag ska testa mig 12 dagar efter sprutan? Borde jag se en graviditet då? :) 
  • Sam2023

Jag testade från dag 13 som visade svagt men tydligt plus. Det kan du väl göra testa från dag 12 och se om det blir mer tydligt.Önskar dig all lycka 

• Evelinaaan
    Sam2023 skrev 2023-05-02 06:02:07 följande:

Jag testade från dag 13 som visade svagt men tydligt plus. Det kan du väl göra testa från dag 12 och se om det blir mer tydligt.Önskar dig all lycka 

Okej tack det ska jag göra då! :)
  • Rödluvan93

Är på cykeldag 25. Har testdag på lördag men är så himla sugen på att testa redan imorgon med ett ultra tidigt gravtest 😅 vågar man?

Åh denna eviga väntan efter ett plus. Man bli ju knäpp! Igår togs blodprov i alla fall för att kolla progesteron värdet. Hoppas det visar bra värden nu med dubbel dos Letrozol 🙏

• Evelinaaan

Jag är gravid! Både idag och igår testade jag positivt på Ovitrelle+ 11 och 12! Och det blir bara starkare o starkare! Testet var negativt Ovitrelle+10. 
    Detta var på dubbel dos letrozol! och min andra cykel med ägglossning. Är så lycklig!!! och livrädd på samma gång! Vi hoppas att allt går vägen 🙏🏻🙏🏻 
    Stort lycka till till er andra som kämpar, jag vet hur tufft det är! 

• Evelinaaan
    Rödluvan93 skrev 2023-05-03 13:22:16 följande:

Är på cykeldag 25. Har testdag på lördag men är så himla sugen på att testa redan imorgon med ett ultra tidigt gravtest 😅 vågar man?

Åh denna eviga väntan efter ett plus. Man bli ju knäpp! Igår togs blodprov i alla fall för att kolla progesteron värdet. Hoppas det visar bra värden nu med dubbel dos Letrozol 🙏

Hur gick det för dig? har du testat dig? ☺️
  • Sam2023

Stort grattis Evelina så glad för din skull. Jag är också gravid vecka 5 lyckades med letrozol och ovitrelle. 

Svar på tråden Letrozol 2023