-
Nån som vill följas åt? 🙈Jag ska påbörja min andra omgång Letrozol, första gången fick jag börja med dubbeldos i 5 dagar men nu ska jag köra dubbeldos i 10 dagar? någon som kört 10 dagar istället för 5 dagar?
-
Svar på tråden Letrozol 2023
-
Man ska helst vänta 2 veckor efter ovitrelle då den kan visa falska positiva gravidtest annars 😊Sam2023 skrev 2023-04-25 20:07:42 följande:
Tog också ovitrelle den 17 april.Mensen ska komma 1 maj.Vet ej om jag ska testa mig imorgon och se vad det visar på gravid test.Kan någon svåra? Eller ska jag vänta den 1 maj ? Hade två äggblåsor på 17mm och 19 som visade på ultraljud dock bada på ena äggstock och inget på den andra äggstock
-
Tack för svaret.Läste om att det kan vara upp till 10 dagar positivt.Men om du säger 14 dagar så väntar jag 4 dagar till.Har du tagit någon gång ovitrelle?
-
Kan ha ändrats sen jag tog det, tagit det två gånger men det var 2021Sam2023 skrev 2023-04-26 07:22:31 följande:
Tack för svaret.Läste om att det kan vara upp till 10 dagar positivt.Men om du säger 14 dagar så väntar jag 4 dagar till.Har du tagit någon gång ovitrelle?
-
Jaha ok men tror nog att de är så fortfarande.Blev du då gravid? Hade du några symtom ?. Jag mår bra endast lite öma bröst
-
Blev gravid en av gångerna men det slutade tyvärr i ett MA då. Men kommer ihåg att jag hade som molvärk men det har jag haft dom andra gångerna jag blivit gravid nu efter utan ovitrelle medSam2023 skrev 2023-04-26 10:49:58 följande:
Jaha ok men tror nog att de är så fortfarande.Blev du då gravid? Hade du några symtom ?. Jag mår bra endast lite öma bröst
-
Tråkigt med MA.Jag kände idag lite ont i äggstock när jag reser mig snabbt med gör ont typ några sekunder och sen försvinner det lite lite öma bröst.Tack för svaret
-
Det hade jag med mina två senaste graviditeter, var så jag anade att jag var gravid denna gång. När jag ställde mig upp snabbt från soffan så högg det till i äggstocken, tog ett test typ 3-4 dagar efter det som då var positivt. Håller tummarna för dig 😊Sam2023 skrev 2023-04-26 21:26:19 följande:
Tråkigt med MA.Jag kände idag lite ont i äggstock när jag reser mig snabbt med gör ont typ några sekunder och sen försvinner det lite lite öma bröst.Tack för svaret
-
Ohh verkligen! Spännande få se om det instämmer på mig också.Tack för att du håller tummarna för mig 😊
-
Stort grattis! Behövde du ta en paus mellan någon kur eller har du tagit 12 kurer i rad? Dubbel dos? Jag är just nu inne på omgång 4 med dubbel dos, CD 13 men inget omslag på ägglossningstickan. Förra månaden så fick jag blinkade gubbe CD 11 och fast gubbe CD14. Två mogna ägg men blev ej gravid. Är rädd att kroppen inte svarat denna gång heller?barnlängtan2021 skrev 2023-04-18 14:39:52 följande:
Var på VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå i vecka 8+1. Så himla skönt men efter 12 omgångar med letrozol så stannar jag kvar i gruppen om någon har frågor eller så 😍
-
Tog först fem omgångar där jag fick ett MA och sen kom sonen som föddes i januari 2022 😊 Det var 4 enkeldoser och en dubbeldos. Nu senast har jag tagit 8 doser innan jag blev gravid igen. Minns jag inte helt fel så var det en enkeldos, 3 dubbeldoser och 4 trippeldoser. Min kropp reagerade inte på det i början men läkaren trodde det berodde på att jag hade amningshormoner kvar. Men fick ägglossning på trippeldoserna så det tog ju fyra försök då innan det tog sig 😊Försök till syskon skrev 2023-04-28 12:44:09 följande:Stort grattis! Behövde du ta en paus mellan någon kur eller har du tagit 12 kurer i rad? Dubbel dos? Jag är just nu inne på omgång 4 med dubbel dos, CD 13 men inget omslag på ägglossningstickan. Förra månaden så fick jag blinkade gubbe CD 11 och fast gubbe CD14. Två mogna ägg men blev ej gravid. Är rädd att kroppen inte svarat denna gång heller?