Anonym (1337) skrev 2023-03-24 16:55:29 följande:
Om du får arsenik i maten så vet du inte om det men det lär komma fram tids nog...
Handlar väl om vilket samhälle man vill ha, när man är så lätt otrogen och dessutom försvarar det med näbbar och klor så är det inte svårt att förstå resten av samhällets utveckling.
Kommer man undan en gång så provar man igen, kanske igen och igen tills dagen ens tur tar slut och man torskar dit.
Så nej, du kan köra upp ditt talesätt så långt in i rektum att du nästan slår ut tänderna.
Att envist försvara ett så omoraliskt beteende är lite småsjuk och borde vara skäl nog att låsas in på anstalt.
Varför jag är aggro mot otrohet?
För att jag kom på en kille sätta på en av mina gamla flickvänner och han gjorde ungefär som de flesta här gör och försvarade sitt beteende med ditten och datten. Behöver jag ens nämna att hade inte polisen kommit och avbrutit mitt samtal med honom så hade han checkat ut från genpolen ganska omgående. Var värt varenda krona i skadestånd faktiskt och då är jag normalt inte den våldsamma typen.
Andra flickvännen hade inte ens berättat om mig, killen där hävdade envist att han var hennes pojkvän. Han kunde karate eller vad fan han sa, sjukvården visade annat.
Så ni som inte kan hålla byxorna på, se till att det inte är min kvinna ni drar över för det slutar aldrig bra för er.
Förklaring nog?
Och vilka konsekvenser fick dina flickvänner?
Det var ju trots allt de som hade ett förhållande med dig som de valde att totalt strunta i.
Killarna hade ansvar för sina handlingar.,
Men framförallt den killen som inte visste om dig,han var ju faktiskt lika lurad som du.
Ändå var det han som fick ta de största konsekvenserna.
Jag förstår att man blir förbannad. Jag har själv blivit bedragen så jag vet.
Men den som bär det största ansvaret är väl ändå den som lever i ett förhållande.
I detta fallet dina flickvänner.