Behöver nån som ruskar om mig, jag känner mig HEMSK.
Ok Familjeliv, behöver få lite omruskning. Jag känner mig som världens sämsta person och jag vet inte varför det blivit såhär. Skriver anonymt så ingen känner igen det.
Väntar andra barnet och har varit jätteglad för det, drömmen har varit två barn. Mitt första är världens finaste pojke jag älskar över allt på jorden. Han är mitt allt. Jag hade fått en stark magkänsla att denna andra var en tjej och liksom börjat känna in den framtiden (hade lika stark magkänsla att ettan var en pojke). Nu visade det sig att det högst sannolikt är en pojke denna gång med och jag kände det som att min framtida dotter försvann. Och jag HATAR DEN HÄR KÄNSLAN. Men det kändes som hon jag tänkt mig liksom försvann och ag har upplevt en sorg över det. Jag vill inte det här - jag vill känna mig bara överlycklig för stt få en till son som blir lika underbar som den jag har.
Inte blir det bättre att folk liksom tycker att ?vi ju kanske hinner en trea om vi försöker?. Min man vill bara ha två och jag känner att det är mest realistiskt med för orken då jag är över 40.
Snälla, ruska om mig, säg att det kommer bli bra. Jag älskar ju min son så myclet och har varit så himla glad för den här extremt efterlängtade graviditeten, och jag hatar de här känslorna.
HJÄLP!