Blåbärsris123 skrev 2023-08-16 20:53:25 följande:
Samma här, kan nästan bara ligga på sidan nu och då jäklar buffas det😅 Men precis, kissar innan jag lägger mig och så kommer en kick rakt på blåsan så är det bara att gå upp igen🙈
Svampplockning blir det här också, senast idag. Lite oländigt för ryggen och gå i terräng men mår bra av att gå i skogen så det får vara värt det. Sambon är gullig och erbjuder massage när jag har ont iaf. Hoppas du slipper foglossning!
Skönt att du inte känner av det låga trycket. Jag gör det oftast inte heller förutom när jag reser mig för snabbt. Men det börjar ju gå allt mer trögt ändå att resa sig nu så det är snart ingen risk längre😂
Ja tänk att vi snart är där, med våra små😍 Har ni shoppat mycket till bebis än? Vi var på Gekås häromdagen och gick all in på babyavdelningen😅 Så nu har vi handlat en hel del av det vi behöver. Vi flyttar sex veckor innan BF så vi försöker få klart alla inköp innan, kommer ha fullt upp att få ordning i huset och till bebis ändå efter flytten🙈
Jag älskar att gå i skogen, men det är lite svårt att böja sig ner/sitta på huk och plocka svamparna, det får sambon göra snart😂
Vi har köpt nästan alla kläder i strl 50-56 nu, mycket begagnat faktiskt från vänner osv. Spjälsäng, skötbord, babyskydd och barnvagn är införskaffat. Ny bil till mig som det går in en barnvagn i är också fixat. Vi ska måla i barnrummet och förbereda för jag tycker det är mysigt att ha något att pyssla med, även om bebisen kommer sova i vårt sovrum i början. Vi har en del kvar på listan men det ?dyraste? iinköpen är gjorda.
Förstår att du vill ha allt klar om du ska flytta sen, men tänk vad mysigt det kommer bli med en liten bebis i ert nya hem sen. Viktigast är att ta allt som det kommer😊