Anonym (Mono) skrev 2023-02-22 12:13:22 följande:
Jag vet att kvinnor okså mår dåligt. Det är snarare folk här som missförstår och påstår att jag säger att det bara är män som drabbas.
Jag kritiserar kvinnor som beter sig som vissa kvinnor har gjort mot mig. Jag tycker att man måste kunna få göra det. Jag säger inte alla kvinnor är så.
Fast varför kritisera dessa kvinnor här om och om igen, det är ju inte kvinnor här på FL som gjort det mot dig.
Ingen här på FL har ju gjort något mot dig.
Men du känner ju ändå att du måste göra det i nya tråder hela tiden. tycker du då att det hjälper dig?
Alla här vet ju att du blivit dåligt behandlad, du har ju kritiserat dessa kvinnor.
Inget har ju blivit bättre för dig genom att skriva samma ska om och om igen, tvärtom verkar det ju bara som att du sjunker ännu längre ner i ditt dåliga mående.
Men det är just för att du ältar för din egen skull, inte för någon annans som du behöver söka hjälp för att komma ifrån ditt dåliga mående. Hela din värld kretsar ju runt det och tar så mycket energi från dig som du hade kunnat använda till annat.
Du kan ju inte tycka själv att det är roligt att sitta och skriva och älta samma sak hela tiden, vill du inte må bättre och slippa alla dessa tankar?