Anonym (tur) skrev 2023-03-23 19:36:21 följande:
Vad bra att vi har rett ut igen att du har svårt att hänga med för att du har dålig läsförmåga mm pga dina löss. Bra att du förstår att det inte är någon "utredning" du håller på med av socialtjänstens handläggare utan simpel nätstalkning när du tar reda på deras personnummer och hemadresser och uttrycker tankar om att vända dig brevledes eller genom personligt besök till deras hemadresser. Jag håller med dig om att det är riktigt löjligt.
Du svarade aldrig på om du har du blivit sparkad från en tjänst på en socialförvaltning, kanske pga den typen av stalkning du sysslar med nu eller andra dysfunktionella strategier och om det är därför du hyser ett sådant agg.
Välfungerande familjer med stabila personligheter stalkar inte sina handläggare utan medverkar i utredningar utan att stalka handledarna. Jag förstår verkligen varför landets alla 290 kommuner är inblandade. Det är arbetsgivarens skyldighet att varna om och skydda sina medarbetare mot personligt riktade hot från icke-välfungerande personer med instabila personligheter.
Men du sitter ju bara och berättar sagor. Jag har inte gjort något av det du säger att jag skulle ha gjort. Du om någon verkar ju ha "svårt att hänga med". Du lider uppenbart av svåra vanföreställningar. Funderat på att söka hjälp för det?
Det är klart att jag gjort en viss utredning om jag gjort vissa efterforskningar, men den påminner ju inte jättemycket om det som socialen ägnar sig åt. Jag har bara tagit reda på vilka de är, vilket är både naturligt och fullt lagligt. Jag har inte sökt upp dem i deras hem eller liknande.
Du kan ju berätta dina sagor för någon som är intresserad istället

Jag är det inte.