Anonym (tur) skrev 2023-03-23 20:48:32 följande:
Återigen toppen att vi har rett ut igen att du har svårt att hänga med för att du har dålig läsförmåga mm pga dina löss. Superbra att du även sent omsider börjar förstå att det inte är någon "utredning" du håller på med av socialtjänstens handläggare utan simpel nätstalkning när du tar reda på deras personnummer och hemadresser och sedan uttrycker tankar om att vända dig brevledes till deras hemadresser. Eftersom du känner att det är så oerhört ovanligt att post hamnar i rätt brevlåda förstår jag att du vill leverera personligen.
Du svarade ju aldrig på om du har du blivit sparkad från en tjänst på en socialförvaltning, kanske pga den typen av stalkning du sysslar med nu eller andra dysfunktionella strategier och om det är därför du hyser ett sådant agg.
Välfungerande familjer med stabila personligheter stalkar inte sina handläggare utan medverkar i utredningar utan att konstruera sagor om att det är normalt att stalka handledarna.
Jag förstår verkligen varför landets alla 290 kommuner som du har tagit upp behöver vara är inblandade. Det är arbetsgivarens skyldighet att varna och skydda sina medarbetare mot personligt riktade hot från icke-välfungerande personer med instabila personligheter som behöver söka hjälp för sina vanföreställningar.
Den där frågan om vilka "vi" var (Du och dina löss), tycks ha tagit hårt på dig. Blev det jobbigt för dig på något vis? Uppenbart att det blev så

Stalking att ta reda på uppgifter om folk??? Nej, skulle inte tro det. Jag har ju för sjutton inte ens kontaktat dem utanför deras yrkesroll. Hur får du det till stalking??? Tror du behöver googla på ordet, för du använder det verkligen helt fel.
Mina strategier är alldeles utmärkta. Har bra jobb och bra lön. Antagligen betydligt bättre än de som jobbar som socialsekreterare i vart fall. De verkar inte ha det så bra. Offentlig uppgift vet du. En del undrar man ju om de inte skulle behöva lite försörjningsstöd mot slutet av månaden
Så du medverkar alltid i dina utredningar då? Brukar du bli utredd ofta då, som är så "välfungerande"?
Ja, ska alla 290 kommuner skydda sina "medarbetare" från personer som googlar, kontaktar Skatteverket och använder sig av sin grundlagsskyddade rättighet att ta del av offentliga handlingar. Då lär de få att göra