Anonym (Kvinnan) skrev 2023-04-25 21:52:54 följande:
Skulle kunna vart jag som skrev det där. Dock är jag kvinnan. Min man tar aldrig och då menar jag aldrig initiativ till sex. Han är dock väldigt lätt att få igång om jag drar igång något så det är inte det,
men hur kul är det att alltid ta initiativ. Han får mig verkligen inte att känna mig sexig alls. Jag kan gå naken framför honom utan minsta reaktion. Spelar ingen roll. Kan lägga mig raklång utan kläder framför honom på soffan och får inget av det. Men som sagt går jag på honom så får jag ju igång honom men det är så sjukt tråkigt.
Jag frågade om han föredrog string eller brazilian på trosor men jag fick ens ett svar på det. Han sa att det inte spelade någon roll och det var inte som att han menade att båda var sexiga och han gick igång på det utan mer tråkigt svar med att det kvittrar om du förstår vad jag menar. Jag har oftast alltid skött mina orgasmer själv. Får stimulera medan vi har sex. Nu har han kanske tagit till sig lite då han ändå börjat ge mig oralsex men det är samma där. Jag märker att han gör det för att han måste och jag bett honom. Men han blir liksom slak av att ge mig oralsex. Jag menar hur mycket kan man njuta av det om ens partner ger det tydliga intrycket att det är tråkigt och jobbigt liksom. Jag älskar att ge honom oralsex. Jag vill gärna se att han tänder på mig att han vill ha mig. Jag skulle älska att vara i underläge, att han tog kommandot och bara tog mig. Men icke. Funderar om detta är min lott i livet. Har börjat drömma på nätterna om sex med någon annan. Självklart skulle det aldrig hända då jag älskar min man men detta ger mig noll självförtroende helt klart. Mitt ex som jag vet tillsammans med 4 år kunde ge mig fontänorgasmer utan problem men min man sedan nu 14 år har aldrig lyckats med det eller ens velat komma dit.
Jag vet inte alls hur man når fram.
Jadu, ingen lätt sits, damned if I do and damned if I don?t liksom.. Försöker man prata om det så blir det pinsamt eller så möts av oförståelse och taggarna utåt. Skulle partnern ändå ändra på sig så vet man inte om det är av äkta vilja, eller för husfridens skull!
Vill dock kommenter två saker. Först att du ska se till att fokusera på det som faktiskt är bra! Du får tillexempel ta initiativ till sex och blir aldrig nobbad! En ouppnåelig dröm för många..
Du får även glädjen och styrkan av att tillfredsställa din partner och det borde göra att du känner dig sexig!
Vidare så behöver det inte signalera ointresse att han slaknar när han fokuserar på att göra det skönt för dig. Det brukade hända även mig trots att jag äälskar att slicka fitta! Ännu en ouppnåelig dröm för mig och många andra!
Försöker du prata om detta så välj rätt tillfälle och ingång. Vad skulle hända om du sade till honom i TVsoffan, att jag behöver bli förförd i kväll!?