HERRE J*VLAR!!!!!
Ja, förlåt jag börjar så men jag är i lite chock.
Idag är det 13 dagar sedan de 2 embryona jag bär befruktades.
Jag har testat 3ggr med start på midsommarafton.
Displayen var kritvit och då försökte jag ändå scanna den emot solen för att säkert se om det verkligen inte fanns något streck någonstans😂😜
Likadant på midsommardagen och i söndags.
Besviken hoppade jag över att testa igår.
När jag satt på toa i morse kom jag på mig med att jag kanske skulle ta ett test, men sen tänkte jag? ingen idé det har ju inte visat något hittills med morgonurinen.
Så i eftermiddag fick jag ett infall. Jag har ju ändå massa test hemma så lika bra jag använder upp dem resonerade jag. Testade och displayen kritvit där det där extra strecket ska komma. Slängde det på golvet jämte kartongen och tvättade händerna. Sen plockar jag upp det tittar till och bara?..va!?.nämen är inte det där ett streck?!?..shit!?..jisses! Kollar närmre och ett litet, litet svagt streck syns tydligt. Låter stickan ligga några minuter.
Det försvinner inte?.tvärtom är det ännu lite tydligare.
Mao så tror jag att det kanske lyckats på min första återföring! 2st, 3dagar gamla embryon.
Det trodde jag aldrig.
Måste testa imorgon igen för att se om det verkligen är sant. Om det är det är då nästa fråga om det finns 1st eller 2st bebisar i magen.
Just nu är jag världens lyckligaste människa men är beredd på att det kan vända imorgon.
Mina bröst har fullständigt exploderat men så har de varit sedan jag började med progesterone, bröstvårtorna stora som körsbär och superömma. Då vet jag alltså vad det kan bero på. 🤩🥳👶🏼👶🏼