Quincey skrev 2023-06-21 19:46:44 följande:
Orkidé, åh vad fint att det funkade för dig! Gäller att hitta rätt. Du råkar inte veta i vilka fall de ger en två olika hormonsprutor och inte bara en?
De där undrar jag också..
Om någon vet varför jag ska gå från 150 iu Gonal F varannan dag till 225 varje dag plus fyremadel direkt... Liksom vad är det som gör att de redan nu vet att 225 inte kommer räcka
BaeA skrev 2023-06-21 19:43:48 följande:
Noelani: Ja, jag hoppas! men också så svårt att veta hur man ska använda sina försök på bästa sätt innan man behöver gå privat. Jag har aldrig blivit diagnostiserad med endrometrios, däremot har jag haft PMDS besvär sen jag varit tonåring och var i samband med min egna research förstått att det hänger i hop med låga nivåer av både progesteron och östrogen, därför jag vill få upp allt sånt.
Quincy: vad ledsen jag blir över att höra att det vart ett bakslag för dig, har du läst boken? jag har även plöjt igenom massor av Jenny koos webinarium och tyckt att de varit så bra. mycket bra tips och insikter därifrån med.
Gvk: tack för peppen, ska försöka se det så!!! :)
Mm så sant.. man får ju bara hoppas de vet vad de gör och att gratisförsöken också sen kan ligga till grund för ev ändringar man kan göra privat så det går fortare då ❤️