Quincey skrev 2024-10-23 19:13:39 följande:
Ah förstår, skönt att du hann prata med honom innan. Håller verkligen tummarna!!
Jag fick två ultraljud tillslut vilket jag är glad för för gick inte alls som planerat. Första var på dag 8, började med 375 menopur som sist, sen höjde vi till 450 menopur och ultraljud på dag 11. På UL 2 hade jag två stora blåsor men resten verkade inte ha vuxit alls.. De sa också till mig att det kan variera mellan månaderna men har gjort 5 plock på 1,5 år och det har inte varierat tidigare. Fått 12-18 ägg och nu gick det inte ens till plock. Hoppas hoppas det var tillfälligt annars blir jag lite rädd, iom att dosen var så hög också.
Nej jag förstår att det måste vara väldigt otroligt att det plötsligt blir så få blåsor. kanske är det graviditeten som fick avbrytas och att hormonerna är lite upp och ner fortfarande. Jag tror inte du ska oroa dig över att det kommer fortsätta så här i framtiden det var nog bara en tillfällighet men förstår såklart att det känns så jävla tufft ändå. Att behöva gå igenom en behandling utan att komma till plock fy fan. Ska du vila lite mer nu eller köra på direkt igen?