Björkenli skrev 2024-09-20 18:36:18 följande:
LMSM
Jag har varit så i chock hela veckan (massa annat privat som hände dagarna innan IUI också, som att en nära anhörig var svårt sjukt), så jag missade helt att du skrev att du fick 2 toppembryon tillbaka!!! Vilken ruvardag är du på nu? Så himla roligt! Blev det nåt till frysen också?
Har inte hängt med riktigt
Ja precis men gav upp hoppet när jag fick reda på att det tredje tio p embryot slutade dela sig vid sex celler och alla andra tidigare än så. Igen.
är på Ruvardag 10 idag men har redan testat negativt med testa tidigt som är tillförlitligt sedan flera dagar tillbaka Så det är redan kört den här gången. Har faktiskt ingen lust att fortsätta längre är helt over it.
träffade en vän igår med hennes tre månaders och kände bara att Ne nu får det faktiskt vara nog kan inte fortsätta så här för evigt så tror jag är redo att ge upp mina och fortsätta med donation nu. Orkar bara inte mer försök när det är så här långt ifrån. Kände igår att det absolut vikigaste är faktiskt att få en liten bebis oavsett om den har mina gener eller inte. så sjukt att man svänger så mkt men könslan efter igår är att det är ganska oviktigt hehe