LMSM skrev 2024-05-06 16:36:16 följande:
Å va roligt att höra grattis!!
så spännande !
ja men gud minns att de sa det till mig ockaå att ibland ser man inte dag 1 om de blev befruktade då det kan ha skett senare, så roligt grattis!
det kan den säkert göra. Min var supertisdagens blastocyst en gång dag 5 men sen slutade den ju dock men hört om flera som kommer ikapp dag 6!
blev det fler till feysen?
gud känns verkligen som om det var fel på labbet tidigare i ditt fall, sån stor skillnad båda gångerna nu ju!
Tack ☺️ Ja känns bra ändå att det gick med IVF, men vet inte om jag skulle våga ta det igen. Var otroligt nervös inför idag, kunde knappt sova och sambon fick åka iväg med telefonen..
Blev ingen till frysen denna gång men tror han sa att 6 st delat sig efter dag 3 så får se om nån kommer ikapp och vilken kvalitet i så fall.
Ja så tacksam att jag är på en annan klinik samtidigt som jag är bitter att vi förlorade ett år och tre landstingsförsök på den första kliniken. Hade vi börjat i år hade vi inte ens kunnat välja den kliniken eftersom de förlorade avtalet.. också stor skillnad på återföringen, när vi satte in våra 3-dagars var det alltid strul och gjorde ont. Nu känner jag ingenting 🙌🏼