Awesomeginger skrev 2024-03-03 11:23:18 följande:
Jag hade ett TSH av 3,0 när jag gjorde fertilitetsutredning. Fick då börja äta Levaxin 25mg om dagen och vid senaste testet i oktober hade de gått ner till 2,1. Skulle vara intressant och se vad de ligger på nu, och om de börjat gå upp och jag skulle behöva reglera det. Tänkte att jag skulle prata med dom på kliniken om allt ser bra ut på UL. Men märkt att jag mår mycket bättre sen jag började ta Levaxin, min ångest har gått ner. Vilket kanske är svårt och tro när man ser mina ångest meddelanden i denna tråd. Men den är lägre i allt annat än just detta område 😅
Vad skönt att du märker skillnad när du började med medicinering. Det har ju liksom aldrig varit ett issue eller alternativ för mig.
spelar det någon roll när i cykeln man testar för TSH för ?bäst utfall??
Alla dina meddelanden är fullt rimliga det är bara så skönt att läsa om alla andras känslor, oro och funderingar eftersom som känner sig så knäpp och manisk själv. Men lärt mig så mycket mer pga detta forum.
Hur mår du nu, känns dagarna till UL långa eller går det att leva på? När var det, nu i veckan?