Mathilda88 skrev 2024-06-10 14:43:08 följande:
Åh tack så mycket för peppen!! ❤️❤️ Spännande med statistiken 😍 Åh så fascinerande och roligt - inte illamåendet men att en av de 6-celliga stannade med dig! ❤️❤️
Tack, ja så glad för att två till kommit med på banan! ❤️ De kanske inte klarar sig, men där har iallafall varit fler med i försöket ❤️. Vet dock ännu inte varför vi fick då låg befruktningsgrad denna gång jämfört med de senaste gångerna. Hoppas kunna få svar på det senare.
Mathilda88 skrev 2024-06-10 15:07:20 följande:
Jag har testdag måndag 24/6 😊. Går dock av nattpass den morgonen så får se om jag kan ta test då eller vänta till nästa morgon. Nej jag kommer bara till att njuta till max av dessa veckor av att vara PUPO! ❤️ Vill verkligen inte testa i förväg och spräcka den ljuvliga bubblan ❤️.
Hur var det, hade ni haft problem med fragmentering tidigare? Kanske var så denna gången att de som skulle ha befruktats men haft den ?defekten? inte tog sig alls, men att ha fått två fina embryon återförda är ju verkligen toppen och inget dåligt resultat, oavsett hur de går för de andra två. Det är verkligen en speciell känsla efter insättningrn att i vart fall just nu finns det (TVÅ!) små levande gullisar dr inne, hoppas verkligen att de båda eller en av dem ska trivs och stanna ❤️ tycker det är så klokt inställning också till testning (även om jag personligen inte lyckades följa det nu den senaste gången utan testade som en galning haha)