Noelani skrev 2023-07-24 23:04:21 följande:
Jodå igår haha.. men såklart negativt. Var bara RD9 då.
Jag känner inte av något direkt efter jag tagit cyklo. Mer ett par gånger då och då under dagen men det har börjat bli färre gånger per dygn.
Jag borde få mens mellan ons-lör så nu är det bara till att se vad som kommer först.. känner mig ändå overkligt lugn och känns tom okej att det blir ett minus.. Skumt hehe
Jag kände likadant efter min första insättning, man vet att man skulle ha stor tur om det tar sig redan första, för de föredra krävs det ju flera insättningar innan plusset! Men samtidigt var det så spännande och roligt att man faktiskt kommit ett steg längre i processen, man hade faktiskt ett embryo att sätta in, och det i sig är en vinst jämfört med tidigare ❤️ nu, denna gången, tredje insättningen var jag betydligt mer otålig och orolig! Men det känns som när man flippar ett mynt, det kan bli klöve flera gånger på rad men förr eller senare måste det fan bli krona 👑❤️ Så tycker du har helt rätt inställning, det är ok om det inte tog sig denna gången och ni har lärt er och kommit ett steg närmare målet denna omgången. MEN det är verkligen inte kört än, tre dagar till testdag! Håller tummarna ❤️