Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?
Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?
Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många.
Decemberskytt: Eller så tar man hjälp. Som vilket annan normal person hade gjort.
Kan också vara så enkelt att ts har möjlighet att ringa vid telefontider och att hennes man inte har sen möjligheten.
Jag har själv ringt och bokat en läkartid till min sambo, eftersom jag har ett jobb som gör set möjligt för mig att ringa på dagtid när telefontiderna är. Var inga problem alls.
Båda i det förhållandet har tydligen svårt att ta tag i saker. Han vill inte boka tid själv, hon rådfrågar här i stället. Är ni ens vuxna?
Anonym (fungerar): Så bra för dig. Men för alla fungerar det inte alla att citera. En bugg på familjeliv.
Så om vi var gifta o jag beställer något i ditt namn som du inte vill ha och som du vägrar betala så ska vi ändå sätta oss ner och diskutera saken menar du? Nej då hade du antagligen tyckt att jag skulel stå för kostnaden.
Jag haka upp mig på att du rent konkret häver ur dig att de antagligen har gemensam ekonomi,. O sedan försöker du komma med påståendet om att varken du eller jag vet vad e har för ekonomi... nej det var ju precis just det jag reagerade på INNAN.. och anser dig svamla till ingen nytta.
Så om vi var gifta o jag beställer något i ditt namn som du inte vill ha och som du vägrar betala så ska vi ändå sätta oss ner och diskutera saken menar du? Nej då hade du antagligen tyckt att jag skulel stå för kostnaden.
Jag haka upp mig på att du rent konkret häver ur dig att de antagligen har gemensam ekonomi,. O sedan försöker du komma med påståendet om att varken du eller jag vet vad e har för ekonomi... nej det var ju precis just det jag reagerade på INNAN.. och anser dig svamla till ingen nytta.
Besöket är bokat och det gick utan problem, så nu vet vi det.
För att hon inte vill att mannen får barn med någon annan?
Om de gör slut till exempel?
Men hon vill ha chansen att få barn med en ev. ny partner?