• Anonym (Fru)

Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?

Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?

• Svar på tråden Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
  • Anonym (Abc)
    Decemberskytt skrev 2022-12-31 16:35:29 följande:

Som ofta går det inte att citera på mobilen. Jag tror att du frun bara vill käfta med folk eftersom det är ett känsligt ämne. Att ringa vårdcentralen (eller vilken inrättning det än må handla om) för att få svar direkt är för enkelt. Om frågan ens är på riktigt, tvivlar på det.

Om du stänger av riktningslåset på skärmen och lägger mobilen på sidan innan du ska trycka på citera så går det.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Abc) skrev 2022-12-31 14:22:29 följande:
    Ingreppet är nog väldigt mycket mindre och smidigare på en man.
    Ja, det är det.
  • EpicF

Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många. 

• Anonym (Abc)
    EpicF skrev 2022-12-31 16:43:40 följande:

Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många. 

Det är i alla fall så jag, och många med mig, gör citeringar.
  • Anonym (Abc)
    EpicF skrev 2022-12-31 16:43:40 följande:

Och för att demonstrera det så tog jag här och citerade det näst sista inlägget.
  • EpicF
    Anonym (Abc) skrev 2022-12-31 17:58:04 följande:
    Och för att demonstrera det så tog jag här och citerade det näst sista inlägget.
    Ja, och jag talar om för dig att för många gungerar det inte. 
  • EpicF
    EpicF skrev 2022-12-31 18:08:58 följande:
    Ja, och jag talar om för dig att för många gungerar det inte. 
    *fungerar 
  • Decemberskytt

Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.

• EpicF
    Decemberskytt skrev 2022-12-31 18:11:56 följande:

Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.

Jag heter Samsung och det fungerar inte heller. Ibland får jag dock till att citera inlägg högre upp, men oftast inte. 

Det är en bugg. 
  • EpicF
    EpicF skrev 2022-12-31 18:13:10 följande:
    Jag heter Samsung och det fungerar inte heller. Ibland får jag dock till att citera inlägg högre upp, men oftast inte. 

Det är en bugg. 
    *har inte heter Cool

Jävla autocorrect 😅
Svar på tråden Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?